Kategorie:

Návody pro e-mail marketing

Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků

Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků

Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.

Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?

Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?

Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Podívejte se, jak lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu.

5 tipů, jak průběžně rozšiřovat databázi kontaktů

5 tipů, jak průběžně rozšiřovat databázi kontaktů

V minulém článku jsme si podrobně představili jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu – tempo rozšiřování seznamu kontaktů. Dnes na něj navážeme a ukážeme vám, jak můžete sbírat kontakty, které následně prostřednictvím svých kampaní oslovíte.

Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály

Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály

E-mailový marketing hraje důležitou roli v péči o stávající zákazníky, propojení s jinými kanály online marketingu pak umocní jeho výsledky. Současní zákazníci přímo očekávají omnichannel zážitky a tato integrace tak podpoří růst seznamu kontaktů, optimalizuje cestu zákazníka a pomůže zvýšit konverze.

Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?

Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?

Odběratelé newsletterů vždy lépe reagují na společnosti, které přizpůsobují své služby jejich potřebám. Včetně jazyka a kultury. Rostoucí globalizace a migrace nás tedy nutí začít přemýšlet o automatickém překladu a celkovém mezinárodním přizpůsobení newsletterů. Podívejte se, jak na lokalizaci e-mail marketingu, a zjistěte, zda se vám vyplatí. 

IP warm-up: co, proč a jak?

IP warm-up: co, proč a jak?

Bylo by krásné, kdyby každý e-mail, který vytvoříme a pošleme potenciálním zákazníkům, opravdu dorazil tam, kam má. Jenže realita je bohužel trochu jiná. Většinou míří nezanedbatelná část zpráv rovnou do koše, protože ji poskytovatel schránky považoval za spam. A právě s tím vám může pomoci tzv. IP warm-up. V dnešním článku si vysvětlíme, o co jde, proč je to tak důležité i jak tuto taktiku nejlépe aplikovat.

Jak napsat cold e-mail, který vaši cílovku zahřeje

Jak napsat cold e-mail, který vaši cílovku zahřeje

I v oblíbené dětské hře „Samá voda“ zkoušíte z ničeho nic zasáhnout cíl na první dobrou, což se většinou nesetká s okamžitým úspěchem, ale postupně přihořívá a přihořívá, až konečně uslyšíte ono vytoužené „hoří“. A podobně vztah chladu a tepla funguje i v marketingu. Podívejte se, co jsou cold e-maily, proč byste je měli zapojit do svých promo aktivit a jak je pojmout, aby byly co nejúčinnější.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing