Kategorie:

Návody pro e-mail marketing

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?

I e-mail marketing má své trendy. Příjemci e-mailů jsou rozmlsaní vzrůstající kvalitou, a vy tak budete muset zapojit nové technologie a postupy, které vám pomohou získat nové adresáty, a hlavně si udržet ty…

7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu

7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu

E-mailový marketing je v současné době velmi účinným nástrojem k oslovení požadované skupiny lidí. Vytvoříme tu správnou zprávu a ve správný okamžik ji pošleme na vybranou skupinu e-mailových adres. To vše jsme udělali tak dobře, jak jen dokážeme… ale byla kampaň úspěšná?

Doporučené nástroje na e-mail marketing