Kategorie:
Návody pro e-mail marketing

Zlepšete doručování e-mailů s Google Postmaster Tools
E-maily jsou v současné době nezbytným komunikačním nástrojem. A určitě nechcete, aby vaše pracně promyšlené newslettery skončily ve spamu. Abyste měli jistotu, že zprávy dorazí do doručené pošty, potřebujete své e-mailingové kampaně sledovat, měřit a vylepšovat. K...

Co je Seznam Feedback loop a proč je důležitý?
Feedback loop (FBL) je proces, který umožňuje rozesílatelům získat zpětnou vazbu k tomu, kdo označil jejich zprávy jako spam. Umožňuje například marketérům zjistit, jak si e-maily vedou, a poskytuje informace, které pomohou optimalizovat e-mailingové kampaně a zlepšit jejich výkonnost.

Vyhněte se nejčastějším chybám v e-mailech. Pravopisným i jiným
Že si máte každý e-mail před odesláním pořádně zkontrolovat, jste se jistě dočetli už mnohokrát. Přesto se s chybami v newsletterech stále setkáváme. Nepozornost odesílatele? Spíše nevědomost. Některé znaky nebo slova máme zkrátka zafixované špatně. O které jde?

Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků
Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.

Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?
Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Podívejte se, jak lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu.

5 tipů, jak průběžně rozšiřovat databázi kontaktů
V minulém článku jsme si podrobně představili jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu – tempo rozšiřování seznamu kontaktů. Dnes na něj navážeme a ukážeme vám, jak můžete sbírat kontakty, které následně prostřednictvím svých kampaní oslovíte.

Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály
E-mailový marketing hraje důležitou roli v péči o stávající zákazníky, propojení s jinými kanály online marketingu pak umocní jeho výsledky. Současní zákazníci přímo očekávají omnichannel zážitky a tato integrace tak podpoří růst seznamu kontaktů, optimalizuje cestu zákazníka a pomůže zvýšit konverze.

Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?
Odběratelé newsletterů vždy lépe reagují na společnosti, které přizpůsobují své služby jejich potřebám. Včetně jazyka a kultury. Rostoucí globalizace a migrace nás tedy nutí začít přemýšlet o automatickém překladu a celkovém mezinárodním přizpůsobení newsletterů. Podívejte se, jak na lokalizaci e-mail marketingu, a zjistěte, zda se vám vyplatí.

IP warm-up: co, proč a jak?
Bylo by krásné, kdyby každý e-mail, který vytvoříme a pošleme potenciálním zákazníkům, opravdu dorazil tam, kam má. Jenže realita je bohužel trochu jiná. Většinou míří nezanedbatelná část zpráv rovnou do koše, protože ji poskytovatel schránky považoval za spam. A právě s tím vám může pomoci tzv. IP warm-up. V dnešním článku si vysvětlíme, o co jde, proč je to tak důležité i jak tuto taktiku nejlépe aplikovat.

Jak do e-mailingu zahrnout pobídkový marketing pro vyšší konverze
Pobídky motivují zákazníky k nějaké akci, ideálně k provedení nákupu. Automatické e-mailové kampaně obchodníkům usnadňují práci. Spojením těchto dvou faktorů vznikne účinná marketingová strategie. Otázka zní: Jak na automatické kampaně, které lidem doručí pobídku?
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.