Kategorie:

Návody pro e-mail marketing

Jak na funkční strategii e-mail marketingu

Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah se zákazníkem? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky. Poradíme vám,...

Jak na pokročilou segmentaci kontaktů

Jak na pokročilou segmentaci kontaktů

Segmentace kontaktů je základním kamenem kvalitního e-mailingu. Segmentované e-maily jdou ruku v ruce s personalizací, takže jsou cílenější, odběratele tolik neotravují a mají větší efekt. Způsobů segmentace existuje mnoho, my se dnes podrobněji podíváme na...

Jak je to s doménou třetího řádu

Jak je to s doménou třetího řádu

Pomůže vám odesílání marketingových sdělení ze subdomény ochránit reputaci domény primární? Donedávna panoval názor, že ano. My se však přesvědčili o opaku. Pojďme se teď na význam domény 3. řádu podívat podrobněji. Co je doména 3. řádu Na začátek malé shrnutí. Domény...

Osvěžte svou komunikaci dynamickými a interaktivními  e-maily

Osvěžte svou komunikaci dynamickými a interaktivními e-maily

Statické e-maily jsou již v dnešní době raritou. Běžně se setkáváme s prvky, které svou formou rozbíjejí strohost klasických e-mailů. Jde o dynamické a interaktivní (nebo také kinetické) prvky. Tyto dva pojmy se často zaměňují (či sjednocují). Pojďme se na ně podívat...

E-maily generované AI: Jaké nástroje využívat?

E-maily generované AI: Jaké nástroje využívat?

Vypilované texty e-mailů jsou stejně důležité jako líbivá grafika. Možná ještě důležitější. Ke čtivému textovému obsahu vám pomůže umělá inteligence, která je dnes součástí mnoha e-mailingových nástrojů. A pokud není, existují jiné možnosti. Podívejte se, jak využít...

Proč propojit e-mailing s CRM systémem

Proč propojit e-mailing s CRM systémem

Dobře nastavený e-mailový marketing dokáže opravdu divy. A pokud ho propojíte s CRM systémem, můžete se těšit přímo na zázraky. Prostřednictvím e-mailů zůstanete v kontaktu se svými zákazníky, budete rozvíjet váš vztah. Dobrý CRM systém vám umožní tyto vztahy poznat do hloubky a efektivně je řídit.

Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku

Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku

Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň neboli reklama na sběr kontaktů. Její nastavení i propojení s e-mailingovým nástrojem zvládnete hravě za pár desítek minut. Stačí postupovat krok za krokem podle našeho návodu.

Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka

Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka

Když máte jasno ohledně obsahu, nastavení a zobrazení newsletterů, začnete si lámat hlavu, jak si celý proces tvorby zjednodušit. A hlavně jak ohlídat, aby newslettery odcházely včas, bez chyb a (pokud možno) bez stresu. Tajemství spočívá v efektivní organizaci práce. Konkrétní postup své praxe nasdílel marketingový tým z Freela, aplikace pro projektové řízení a týmovou komunikaci.

Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení

Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení

Stále více lidí otevírá své e-maily na mobilních zařízeních. Optimalizace pro telefony je tak více než důležitým krokem, abyste neztráceli potenciální zákazníky. V opačném případě se může stát, že příjemci sdělení odstraní nebo se odhlásí z pravidelného odběru. Je proto nasnadě, že by optimalizaci e-mailových kampaní pro mobilní zařízení měli online marketéři věnovat prvořadou pozornost. Tady je šest osvědčených postupů pro optimalizaci e-mailů, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové úsilí.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing