Kategorie:
Návody pro e-mail marketing
Budujte databázi kontaktů ve WordPressu – pomocí pluginů
Vytvoření databáze e-mailů je jednou z nejlepších věcí, které můžete pro rozvoj svého podnikání udělat. Budovat takový seznam můžete i pomocí svých webových stránek ve WordPressu, aniž byste potřebovali ovládat HTML kódování. Poslouží vám k tomu pluginy, na které se teď společně podíváme.
Používání tagů je klíčem k úspěšným e-mailovým kampaním
Tagy, česky značky nebo štítky, jsou velice užitečným pomocníkem v práci s e-mailovými kontakty a kampaněmi. Vlastně by se dalo říct, že nezbytným pomocníkem. Proto jsme se rozhodli na tagování zaměřit a přiblížit vám možnosti jeho použití. První „lekce“ je tady.
Poznejte odběratele svých e-mailů
E-mailing už do svého marketingového mixu zařadila naprostá většina obchodníků a není se čemu divit. Zejména u menších podniků se dokáže postarat o nejvyšší návratnost investic a současně je považovaný za druhý nejlepší nástroj pro zvyšování povědomí o značce.
Velká statistika průměrných hodnot nejdůležitějších metrik v e-mailingu
Zajímá vás, jak se liší průměrné hodnoty e-mailingu v závislosti na oboru, geolokaci, času a frekvenci posílání nebo použité taktiky? Nás také. Proto jsme využili data z celosvětové studie nástroje GetResponse a připravili přehledné srovnání těch nejdůležitějších metrik napříč relevantními kategoriemi.
Přitáhněte si návštěvníky magnetem. Lead magnet kampaně a jak na ně
Lead magnet je jednou z nejúčinnějších technik k získávání kontaktů. Nejedná se o žádný nový nástroj, přesto mnoho lidí stále neví, co je to za metodu, a hlavně jak ji efektivně používat. Pojďme se tedy podívat na koncept lead magnetu podrobněji.
Katapultujte svůj produkt pomocí launch kampaně
Můžete být renomovaná firma se službou, kterou zná tisíce lidí, nebo e-shop slavící roční existenci a rozšiřující svoje portfolio produktů. V obou případech ale pravděpodobně vymýšlíte nové produkty a služby pro své zákazníky, odběratele a fanoušky. A právě k oznámení a nabízení novinek se skvěle hodí tzv. e-mailingová „launch“ kampaň.
Jak přizpůsobit e-mailing mobilním zařízením
Až 60 % lidí používá ke kontrole mailů smartphony. Ve věkové kategorii 25–34 let je to dokonce 90 % a trend je navíc takový, že podíl mobilů každoročně roste. Nebude proto až tolik překvapivé, že o úspěšnosti vaší e-mailingové kampaně čím dál víc rozhoduje optimalizace pro mobilní zařízení.
Jak zvýšit konverze díky landing page a proč si ji neplést s homepage
Landing page je nejlepším přítelem konverzí a pravděpodobně jste se s ní už (minimálně nevědomky) setkali. Poradíme vám, jak s její pomocí získáte lepší konverzní poměr a jaké prvky by na landing page neměly chybět. Máme pro vás také tipy, jak takovou landing page vytvořit.
GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing
V roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation), ve zkratce GDPR. Poměrně značně tím byla ovlivněna i oblast e-mail marketingu. Velké společnosti i menší podnikatelé museli začít přemýšlet o oslovování svých (potenciálních) zákazníků jinak. A nutno říct, že tyto změny vedly nejen k mnoha komplikacím, ale měly i vcelku pozitivní přínos.
Jak na reaktivační kampaň
Máte „nadupaný“ seznam e-mailových kontaktů, ale část z nich přestala být interaktivní. Nikam se neprokliknou nebo zprávy vůbec neotevírají. Takoví příjemci nejenže zbytečně zabírají místo v databázi, ale také vás vystavují riziku, že se dostanete do hledáčku spamových filtrů. Co s tím?
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.