Kategorie:
Návody pro e-mail marketing

Poradíme, jak zapojit autorespondery do e-mail marketingu
Ušetřete si práci v e-mail marketingu a začněte používat autorespondery. Jde o automatické e-maily, zjednodušeně řečeno „odpovídače“, které za vás dokážou odpovídat pisatelům. Nejčastěji firmy používají časové…

10 lead magnetů, díky kterým rozšíříte svou databázi kontaktů
Díky lead magnetům, nebo chcete-li magnetům na zákazníky, dokážete přitáhnout pozornost, nalákat. Cílem je, aby čtenáři klikli na to, co chcete, udělali akci, kterou chcete, nebo vám zanechali svůj…

Budoucnost úspěšných e-mailingových kampaní je v automatizaci
Automatizace e-mailingu je základem téměř každého efektivního e-mailingového marketingu, dokáže vám ušetřit stovky hodin ruční práce, a přinese lepší výsledky. Co je automatizace? Jde o automatické zpracování dat a realizaci…

Existuje ideální frekvence a načasování e-mailů?
„Jak často bych měl e-maily rozesílat?“ Jedna z prvních otázek, která padne, když se pustíte do e-mailového marketingu. V tomto článku vám předáme tipy, které jsme ve Včelišti nasbírali z vlastních…
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.