Kategorie:

E-mail marketing pro e-shopy

Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní

Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní

Transakční e-mail rovná se automatická zpráva, která se sama odešle adresátovi ve chvíli, kdy udělá požadovanou akci na vašem webu nebo v nějaké aplikaci. Potřebujete potvrzovat objednávky, oznamovat odeslání zboží nebo jiné údaje zákazníkům či klientům?

Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?

Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?

Milované, nenáviděné, infantilní. Emoji neboli smajlíci v textu evokují různé pocity. Vysmátí, ale i nešťastní smajlíci jsou v dnešní době běžně využívanou součástí konverzace mezi lidmi, a to hlavně na sociálních sítích nebo při posílání zpráv prostřednictvím mobilního telefonu.

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO

Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…

Doporučené nástroje na e-mail marketing