Kategorie:

E-mail marketing pro e-shopy

7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů

7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů

Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.

7 pravidel, díky kterým budete posílat dokonalé newslettery

7 pravidel, díky kterým budete posílat dokonalé newslettery

Newsletter je efektivní marketingový nástroj, díky kterému můžete svým klientům a zákazníkům e-mailem posílat informace o novinkách, akcích, slevách, bonusech a spoustu dalších zpráv. Aby byl váš newsletter čtivý a přinesl kýžené výsledky, měli byste se zuby nehty držet 7 základních pravidel.

Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu

Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu

CTA, call to action, výzva k akci. Všechny tři pojmy znamenají totéž a jejich cílem je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete.

Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní

Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní

Transakční e-mail rovná se automatická zpráva, která se sama odešle adresátovi ve chvíli, kdy udělá požadovanou akci na vašem webu nebo v nějaké aplikaci. Potřebujete potvrzovat objednávky, oznamovat odeslání zboží nebo jiné údaje zákazníkům či klientům?

Doporučené nástroje na e-mail marketing