Kategorie:

Obsah a copywriting e-mailů

Brand marketing: budujte značku pomocí e-mailingu

Brand marketing: budujte značku pomocí e-mailingu

Brand není jen název, logo a slogan. U značky jde zejména o to, jak vás vnímají vaši zákazníci. Je to pocit, který v nich vaše firma vyvolává. Aby emoce zákazníků fungovaly ve váš prospěch, je třeba značku strategicky budovat a e-mailový marketing je pro to skvělým nástrojem. Pokud ho dokážete správně uchopit.

Jak vnímají e-maling jeho příjemci? Podívejte se, co ukázal náš průzkum

Jak vnímají e-maling jeho příjemci? Podívejte se, co ukázal náš průzkum

Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování? Zeptali jsme se více než 100 respondentů a na výsledek se můžete právě teď podívat.

E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí

E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí

Nad prvním dílem e-mailingových hovorů se sbíhaly sliny, ten druhý bude k nakousnutí. Tak totiž označuje výsledky své práce Alžběta Vintrová – copywriterka, korektorka, držitelka Ceny československého LinkedInu 2022 a jedna z přednášejících na konferenci Hvězdy e-mailingu 2023. Alžběta má k e-mailingu hodně co říci nejen z hlediska copy, ale také stran dosahu, protože tento kanál sama bohatě využívá.

Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?

Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?

Může se zdát, že umělá inteligence začala ovládat svět marketingu teprve nedávno. Možná vás to překvapí, ale AI využíváte ve skutečnosti už dlouho. Co třeba taková Siri? Umělá inteligence není žádnou novinkou ani v e-mailingu. Třeba Gmail dokáže na základě AI sám vyhodnotit, jaké e-maily lze považovat za spam, a to už pěkných pár let.

Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to

Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to

V oblasti e-commerce je pro e-shopy jedním z největších problémů vysoká míra opuštěných košíků. Situace, kdy si zákazník na poslední chvíli rozmyslí nákup, je pro obchodníky frustrující. Promyšlený e-mailing často dokáže tuto situaci zachránit, ale můžete udělat i opatření, díky kterým k opuštění košíku vůbec nedojde. Pojďme se podívat, jaké strategie jsou účinné.

E-malingové hovory: Newslettery, při kterých se sbíhají sliny

E-malingové hovory: Newslettery, při kterých se sbíhají sliny

Je tady první díl série e-mailingových hovorů, která vás seznámí s e-mailovým marketingem ostřílených i začínajících firem. Dnes můžete nahlédnout pod pomyslnou marketingovou pokličku plzeňské společnosti CrossCafe, která provozuje síť kaváren s prémiovou kávou, domácími dorty a koláči a dalšími pochoutkami vlastní výroby.

Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?

Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?

Získávání nových zákazníků versus udržení těch původních. Do čeho se vyplatí investovat a kolik? Tak přesně to vám prozradí customer lifetime value. Metrika, která vám nejen poradí, jak efektivně rozdělovat marketingový rozpočet, ale také jak zvýšit své výnosy. Odhalte, jakou mají hodnotu různí zákazníci pro vaše podnikání, a přečtěte si, jak s CLV pracovat.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing