Kategorie:

Obsah a copywriting e-mailů

Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu

Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu

Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.

6 způsobů, jak využít posty v e-mailech

6 způsobů, jak využít posty v e-mailech

Vytvářet unikátní obsah pro každý z kanálů propagace může být časově i finančně náročné. Naštěstí to není potřeba. Klíčem k úspěchu je promyšlená a správná recyklace vytvořeného obsahu. Ta se nabízí zejména v případě e-mailingu a sociálních sítí. Jak na ni?

Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum

Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum

Na první pohled může vypadat, že je patička e-mailu částí, která nikoho nezajímá a nikdo ji nečte. Ve skutečnosti ale dotváří celý vzhled e-mailu a je znakem správně designované šablony. Neslouží jen k informování odběratelů o nezbytnostech, ale může se stát i výrazným vizuálním prvkem a přinést něco extra.

13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat

13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat

E-mail, který posíláte svým potenciálním klientům, by měl být čtivý, zajímavý a přínosný. Jaký by naopak být neměl? Tak třeba příliš strojený, neosobní a plný nicneříkajících frází. Tady je 13 těch nejhorších, které každý váš e-mail pošlou v žebříčku úspěšnosti o příčku dolů.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing