Kategorie:

Obsah a copywriting e-mailů

Zpřístupněte vaše e-maily širšímu publiku

Zpřístupněte vaše e-maily širšímu publiku

Vaše e-maily mají vypilované copy a atraktivní grafiku, důkladně segmentujete publikum a využíváte ty správné kampaně. Můžete však udělat ještě víc. Zpřístupnit vaše e-mailové zprávy odběratelům, na které se často zapomíná.

Vše, co byste měli vědět o míře prokliku

Vše, co byste měli vědět o míře prokliku

Míra prokliku (anglicky „click-through rate“, často uváděná jen pod zkratkou CTR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Vše, co byste měli vědět o míře odhlášení

Vše, co byste měli vědět o míře odhlášení

Míra otevření (anglicky „unsubscribe rate“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Zaslouží si samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Stále patří emotikony do e-mailů?

Stále patří emotikony do e-mailů?

Emotikony se v e-mail marketingu začaly aplikovat pro upoutání pozornosti odběratele. V současné době to však má efekt spíše opačný, protože emoji vkládá do předmětu nebo preheaderu téměř každý. Má tedy tahle praktika ještě vůbec smysl?

Vše, co byste měli vědět o míře otevření

Vše, co byste měli vědět o míře otevření

Míra otevření (anglicky „open rate“, často uváděná jen jako „OR“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Co používat místo no reply e-mailové adresy

Co používat místo no reply e-mailové adresy

Už v jednom z minulých článků jsme si podrobně vysvětlili, že používání no-reply e-mailové adresy představuje marketingovou no-go zónu. A protože obsah textu je stále aktuální, nemá smysl se jakkoliv opakovat – pojďme si raději názorně ukázat, čím tento nešvar můžete nahradit.

Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím

Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím

Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.

E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?

E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?

Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.

Rozeslání PF v rámci e-mailingu se vyplatí. Jen když víte, jak na to

Rozeslání PF v rámci e-mailingu se vyplatí. Jen když víte, jak na to

Posílání novoročenek má dlouhou tradici a proniklo také do online světa. Sociální sítě jsou koncem roku plné rodinných i firemních „péefek”. Zkuste to letos trochu osobněji a osobitěji – vytvořte dokonalou novoročenkovou kampaň. Přání do nového roku vás skoro nic nestojí, ale má obrovský vliv na to, jak vás budou vnímat vaši zákazníci.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing