Kategorie:
Obsah a copywriting e-mailů
Zpřístupněte vaše e-maily širšímu publiku
Vaše e-maily mají vypilované copy a atraktivní grafiku, důkladně segmentujete publikum a využíváte ty správné kampaně. Můžete však udělat ještě víc. Zpřístupnit vaše e-mailové zprávy odběratelům, na které se často zapomíná.
Vše, co byste měli vědět o míře prokliku
Míra prokliku (anglicky „click-through rate“, často uváděná jen pod zkratkou CTR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Vše, co byste měli vědět o míře odhlášení
Míra otevření (anglicky „unsubscribe rate“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Zaslouží si samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Stále patří emotikony do e-mailů?
Emotikony se v e-mail marketingu začaly aplikovat pro upoutání pozornosti odběratele. V současné době to však má efekt spíše opačný, protože emoji vkládá do předmětu nebo preheaderu téměř každý. Má tedy tahle praktika ještě vůbec smysl?
Vše, co byste měli vědět o míře otevření
Míra otevření (anglicky „open rate“, často uváděná jen jako „OR“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Co používat místo no reply e-mailové adresy
Už v jednom z minulých článků jsme si podrobně vysvětlili, že používání no-reply e-mailové adresy představuje marketingovou no-go zónu. A protože obsah textu je stále aktuální, nemá smysl se jakkoliv opakovat – pojďme si raději názorně ukázat, čím tento nešvar můžete nahradit.
Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím
Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.
E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?
Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.
Nový rok jako šance pro povýšení vašeho e-mailingu. Využijte ji dobře
Konec starého a začátek nového roku je časem bilancování, předsevzetí a plánů. A to nejen v osobním, ale i v profesním životě. Využijte toto rozpoložení také ve svém e-mailovém marketingu. Poradíme vám, co zhodnotit a na co se zaměřit. Aby váš e-mailový rok 2022 stál za to.
Rozeslání PF v rámci e-mailingu se vyplatí. Jen když víte, jak na to
Posílání novoročenek má dlouhou tradici a proniklo také do online světa. Sociální sítě jsou koncem roku plné rodinných i firemních „péefek”. Zkuste to letos trochu osobněji a osobitěji – vytvořte dokonalou novoročenkovou kampaň. Přání do nového roku vás skoro nic nestojí, ale má obrovský vliv na to, jak vás budou vnímat vaši zákazníci.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.