Kategorie:
Obsah a copywriting e-mailů

5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit
Trápí vás nízká open rate i click-through rate vašich newsletterů, které byly dřív oblíbené a měly perfektní výsledky? Nebo vám dokonce poklesly prodeje? Pojďme tomu přijít na kloub.

13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat
E-mail, který posíláte svým potenciálním klientům, by měl být čtivý, zajímavý a přínosný. Jaký by naopak být neměl? Tak třeba příliš strojený, neosobní a plný nicneříkajících frází. Tady je 13 těch nejhorších, které každý váš e-mail pošlou v žebříčku úspěšnosti o příčku dolů.

Jak na předmět e-mailu, který si vaši příjemci budou chtít okamžitě otevřít?
Rozhoduje o všem. Buď je dostatečně dobrý a zaujme, nebo e-mail rovnou skončí v koši. Předmět se svou ideální délkou 50 znaků má ohromnou moc. Dali jsme dohromady to, co nám funguje, a sepsali…
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.