Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
![Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/05/Mailujeme-UGC.jpg)
Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.
![Jak zvýšit konverze díky landing page a proč si ji neplést s homepage](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/05/Jak-na-landing-page.jpg)
Jak zvýšit konverze díky landing page a proč si ji neplést s homepage
Landing page je nejlepším přítelem konverzí a pravděpodobně jste se s ní už (minimálně nevědomky) setkali. Poradíme vám, jak s její pomocí získáte lepší konverzní poměr a jaké prvky by na landing page neměly chybět. Máme pro vás také tipy, jak takovou landing page vytvořit.
![Jak automatickými e-maily nalákat zákazníky k dokončení nákupu](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/04/Jak-nalakat-k-dokonceni-nakupu.jpg)
Jak automatickými e-maily nalákat zákazníky k dokončení nákupu
Přilákat zákazníka zpět k opuštěnému košíku na e-shopu není jednoduchý úkol. Určité procento lidí se ale díky vhodným e-mailovým připomínkám do košíku nakonec vrátí a nákup dokončí. Ve většině případů se tak děje díky automatickému e-mailingu.
![GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/04/GDPR-3-roky-pote.jpg)
GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing
V roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation), ve zkratce GDPR. Poměrně značně tím byla ovlivněna i oblast e-mail marketingu. Velké společnosti i menší podnikatelé museli začít přemýšlet o oslovování svých (potenciálních) zákazníků jinak. A nutno říct, že tyto změny vedly nejen k mnoha komplikacím, ale měly i vcelku pozitivní přínos.
![Jak na reaktivační kampaň](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/04/Reaktivacni-kampan.jpg)
Jak na reaktivační kampaň
Máte „nadupaný“ seznam e-mailových kontaktů, ale část z nich přestala být interaktivní. Nikam se neprokliknou nebo zprávy vůbec neotevírají. Takoví příjemci nejenže zbytečně zabírají místo v databázi, ale také vás vystavují riziku, že se dostanete do hledáčku spamových filtrů. Co s tím?
![Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/03/Marketing_podle_Ecomailu.jpg)
Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu
Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel českého e-mailingového nástroje Ecomail, byl hostem dalšího dílu pořadu Kafe a marketing, kde se neformálně rozpráví o marketingu. Během rozhovoru zmínil, co e-mailingovému nástroji funguje v marketingu a jaké Ecomail přinesl novinky v roce 2020.
![Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/03/Behavioralni-cileni.jpg)
Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing
Přestože je behaviorální cílení jednou z nejúčinnějších e-mailových strategií, využívá ho překvapivě málo obchodníků. Možná kvůli chybějícímu technickému know-how, možná kvůli nedostatku povědomí o této taktice. Proto vám teď přinášíme vhled do tématu spolu s návodem, jak behaviorální e-maily efektivně využívat pro úspěšnější podnikání.
![Jak na funkční strategii e-mail marketingu?](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2021/02/Jak-na-funkcni-e-mailingovou-strategii.jpg)
Jak na funkční strategii e-mail marketingu?
Chcete ukázat lidem svůj produkt, zvýšit počet konverzí nebo rozšířit povědomí o značce jako takové? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky.
![Jak propojit SMS a e-mail marketing a posunout tak vaši strategii o úroveň výše](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/12/SMS-marketing.jpg)
Jak propojit SMS a e-mail marketing a posunout tak vaši strategii o úroveň výše
E-mailing je stále jedním z nejlepších komunikačních a marketingových nástrojů, které máme k dispozici. Zapojení SMS do e-mailingové strategie ale může sílu vašeho e-malingu ještě zvýšit. Ptáte se jak? Čtěte dále a zjistíte, co vám zasílání SMS v rámci marketingu může přinést i jak s ním začít.
![Jak na to, aby byly Vánoce šťastné a veselé i pro e-mailing e-shopů?](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/12/Vanocni-e-mailing.jpg)
Jak na to, aby byly Vánoce šťastné a veselé i pro e-mailing e-shopů?
Vánoční nákupy se letos odehrávají především v online prostředí. E-shopy tak mají jedinečnou příležitost posunout svůj byznys ještě o kus dál a dosáhnout rekordních prodejů. Chcete z předvánočního období vytěžit maximum i vy?
Sledujte nás
![](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2024/04/3D_ebook-1.png)
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.