Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing

GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing

V roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation), ve zkratce GDPR. Poměrně značně tím byla ovlivněna i oblast e-mail marketingu. Velké společnosti i menší podnikatelé museli začít přemýšlet o oslovování svých (potenciálních) zákazníků jinak. A nutno říct, že tyto změny vedly nejen k mnoha komplikacím, ale měly i vcelku pozitivní přínos.

Jak na reaktivační kampaň

Jak na reaktivační kampaň

Máte „nadupaný“ seznam e-mailových kontaktů, ale část z nich přestala být interaktivní. Nikam se neprokliknou nebo zprávy vůbec neotevírají. Takoví příjemci nejenže zbytečně zabírají místo v databázi, ale také vás vystavují riziku, že se dostanete do hledáčku spamových filtrů. Co s tím?

Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu

Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu

Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel českého e-mailingového nástroje Ecomail, byl hostem dalšího dílu pořadu Kafe a marketing, kde se neformálně rozpráví o marketingu. Během rozhovoru zmínil, co e-mailingovému nástroji funguje v marketingu a jaké Ecomail přinesl novinky v roce 2020.

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Přestože je behaviorální cílení jednou z nejúčinnějších e-mailových strategií, využívá ho překvapivě málo obchodníků. Možná kvůli chybějícímu technickému know-how, možná kvůli nedostatku povědomí o této taktice. Proto vám teď přinášíme vhled do tématu spolu s návodem, jak behaviorální e-maily efektivně využívat pro úspěšnější podnikání.

Jak na funkční strategii e-mail marketingu?

Jak na funkční strategii e-mail marketingu?

Chcete ukázat lidem svůj produkt, zvýšit počet konverzí nebo rozšířit povědomí o značce jako takové? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing