Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Jak propojit SMS a e-mail marketing a posunout tak vaši strategii o úroveň výše
E-mailing je stále jedním z nejlepších komunikačních a marketingových nástrojů, které máme k dispozici. Zapojení SMS do e-mailingové strategie ale může sílu vašeho e-malingu ještě zvýšit. Ptáte se jak? Čtěte dále a zjistíte, co vám zasílání SMS v rámci marketingu může přinést i jak s ním začít.
Jak na to, aby byly Vánoce šťastné a veselé i pro e-mailing e-shopů?
Vánoční nákupy se letos odehrávají především v online prostředí. E-shopy tak mají jedinečnou příležitost posunout svůj byznys ještě o kus dál a dosáhnout rekordních prodejů. Chcete z předvánočního období vytěžit maximum i vy?
6 způsobů, jak využít posty v e-mailech
Vytvářet unikátní obsah pro každý z kanálů propagace může být časově i finančně náročné. Naštěstí to není potřeba. Klíčem k úspěchu je promyšlená a správná recyklace vytvořeného obsahu. Ta se nabízí zejména v případě e-mailingu a sociálních sítí. Jak na ni?
Mají pop-up okna smysl? Ano, když je správně nastavíte
Chcete získat nové zákazníky nebo odběratele newsletterů? Mezi nejjednodušší způsoby, jak získat e-mailové adresy stávajících i potenciálních zákazníků, jsou pop-up okna.
Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum
Na první pohled může vypadat, že je patička e-mailu částí, která nikoho nezajímá a nikdo ji nečte. Ve skutečnosti ale dotváří celý vzhled e-mailu a je znakem správně designované šablony. Neslouží jen k informování odběratelů o nezbytnostech, ale může se stát i výrazným vizuálním prvkem a přinést něco extra.
9 návyků, které posunou váš e-mail marketing na vyšší úroveň
Budujete databázi kontaktů a posíláte obsahově hodnotné newslettery. Jaké návyky byste si měli osvojit, abyste databázi udrželi plnou těch správných kontaktů, které o vaše e-maily mají skutečně zájem a těší se na ně?
Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?
E-mailový marketing dokáže „pouhé“ návštěvníky vašeho webu proměnit v zákazníky. Kromě propracované strategie, poutavých textů nebo neodolatelné nabídky je důležitá ještě jedna věc – způsob přihlášení k odběru novinek. I ten totiž může mít vliv na výsledné konverze z vašeho e-mailového zpravodaje. Je lepší zvolit formu double opt-in, nebo stačí single opt-in?
9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu
Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.
5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit
Trápí vás nízká open rate i click-through rate vašich newsletterů, které byly dřív oblíbené a měly perfektní výsledky? Nebo vám dokonce poklesly prodeje? Pojďme tomu přijít na kloub.
Jak využít e-mail retargeting
Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.