Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
![6 způsobů, jak využít posty v e-mailech](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/11/Jak-vyuzit-posty-v-e-mailech.jpg)
6 způsobů, jak využít posty v e-mailech
Vytvářet unikátní obsah pro každý z kanálů propagace může být časově i finančně náročné. Naštěstí to není potřeba. Klíčem k úspěchu je promyšlená a správná recyklace vytvořeného obsahu. Ta se nabízí zejména v případě e-mailingu a sociálních sítí. Jak na ni?
![Mají pop-up okna smysl? Ano, když je správně nastavíte](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/11/Mailujeme_pop-up_okna.jpg)
Mají pop-up okna smysl? Ano, když je správně nastavíte
Chcete získat nové zákazníky nebo odběratele newsletterů? Mezi nejjednodušší způsoby, jak získat e-mailové adresy stávajících i potenciálních zákazníků, jsou pop-up okna.
![Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/10/Paticka_e-mailu.jpg)
Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum
Na první pohled může vypadat, že je patička e-mailu částí, která nikoho nezajímá a nikdo ji nečte. Ve skutečnosti ale dotváří celý vzhled e-mailu a je znakem správně designované šablony. Neslouží jen k informování odběratelů o nezbytnostech, ale může se stát i výrazným vizuálním prvkem a přinést něco extra.
![9 návyků, které posunou váš e-mail marketing na vyšší úroveň](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/09/9_navyku_e-mail_marketing.jpg)
9 návyků, které posunou váš e-mail marketing na vyšší úroveň
Budujete databázi kontaktů a posíláte obsahově hodnotné newslettery. Jaké návyky byste si měli osvojit, abyste databázi udrželi plnou těch správných kontaktů, které o vaše e-maily mají skutečně zájem a těší se na ně?
![Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/09/mailujeme_double_opt-in.jpg)
Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?
E-mailový marketing dokáže „pouhé“ návštěvníky vašeho webu proměnit v zákazníky. Kromě propracované strategie, poutavých textů nebo neodolatelné nabídky je důležitá ještě jedna věc – způsob přihlášení k odběru novinek. I ten totiž může mít vliv na výsledné konverze z vašeho e-mailového zpravodaje. Je lepší zvolit formu double opt-in, nebo stačí single opt-in?
![9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/08/rust_databaze_B2B.jpg)
9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu
Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.
![5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/07/5_duvodu_konverzni_kampan.jpg)
5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit
Trápí vás nízká open rate i click-through rate vašich newsletterů, které byly dřív oblíbené a měly perfektní výsledky? Nebo vám dokonce poklesly prodeje? Pojďme tomu přijít na kloub.
![Jak využít e-mail retargeting](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/07/Jak-vyuzit-e-mail-retargeting.jpg)
Jak využít e-mail retargeting
Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.
![13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/07/Mailujeme_13frazi.jpg)
13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat
E-mail, který posíláte svým potenciálním klientům, by měl být čtivý, zajímavý a přínosný. Jaký by naopak být neměl? Tak třeba příliš strojený, neosobní a plný nicneříkajících frází. Tady je 13 těch nejhorších, které každý váš e-mail pošlou v žebříčku úspěšnosti o příčku dolů.
![7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/06/Jak-na-cistou-databazi-kontaktu.jpg)
7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.
Sledujte nás
![](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2024/04/3D_ebook-1.png)
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.