Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Přitáhněte si návštěvníky magnetem. Lead magnet kampaně a jak na ně
Lead magnet je jednou z nejúčinnějších technik k získávání kontaktů. Nejedná se o žádný nový nástroj, přesto mnoho lidí stále neví, co je to za metodu, a hlavně jak ji efektivně používat. Pojďme se tedy podívat na koncept lead magnetu podrobněji.
Novinky ve SmartEmailingu
Pravidelní čtenáři našeho blogu už jistě ví, co SmartEmailing je. Zmiňovali jsme ho několikrát. Teď vám přinášíme novinky, kterými se může tato inteligentní aplikace pochlubit. Vy, kteří tento nástroj zatím neznáte, nezoufejte a čtěte dál, v článku se s ním seznámíte.
Co je cross-sell kampaň a jak ji můžete využít pro svůj online byznys?
Ve světě marketingu se traduje, že získat nového zákazníka je až 5× těžší než si udržet toho stávajícího. Jedna z metod, která na této znalosti staví, se nazývá cross-sell. V tomto článku si přiblížíme, jak taková e-mailová kampaň může vypadat a co přináší firmám i zákazníkům.
Katapultujte svůj produkt pomocí launch kampaně
Můžete být renomovaná firma se službou, kterou zná tisíce lidí, nebo e-shop slavící roční existenci a rozšiřující svoje portfolio produktů. V obou případech ale pravděpodobně vymýšlíte nové produkty a služby pro své zákazníky, odběratele a fanoušky. A právě k oznámení a nabízení novinek se skvěle hodí tzv. e-mailingová „launch“ kampaň.
Jak přizpůsobit e-mailing mobilním zařízením
Až 60 % lidí používá ke kontrole mailů smartphony. Ve věkové kategorii 25–34 let je to dokonce 90 % a trend je navíc takový, že podíl mobilů každoročně roste. Nebude proto až tolik překvapivé, že o úspěšnosti vaší e-mailingové kampaně čím dál víc rozhoduje optimalizace pro mobilní zařízení.
6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci
Určitě dobře znáte časově omezené slevové kampaně a last minute nabídky, které jsou typické například pro Vánoce nebo Black Friday. Mají většinou velký úspěch a taky společný prvek – umí pracovat s urgencí. Správně použitá urgence může totiž zvýšit open rate a konverzní poměr. Pojďme se společně podívat na 6 praktických tipů, jak v e-mailingu využít urgenci tak, aby i vaše e-mailové kampaně byly úspěšné.
Jak pomocí designu zlepšit konverze
Je třeba si přiznat, že ani sebelepší fasáda nesvede zázraky. Bez chytlavého obsahu e-mailing dobře fungovat nebude. Design se ale ignorovat nevyplatí. Umí totiž člověka zaujmout a příjemně ho naladit, zapůsobit na jeho emoce, usnadnit mu cestu vaším obsahem a ve finále tak zlepšit konverzi.
Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.
Jak zvýšit konverze díky landing page a proč si ji neplést s homepage
Landing page je nejlepším přítelem konverzí a pravděpodobně jste se s ní už (minimálně nevědomky) setkali. Poradíme vám, jak s její pomocí získáte lepší konverzní poměr a jaké prvky by na landing page neměly chybět. Máme pro vás také tipy, jak takovou landing page vytvořit.
Jak automatickými e-maily nalákat zákazníky k dokončení nákupu
Přilákat zákazníka zpět k opuštěnému košíku na e-shopu není jednoduchý úkol. Určité procento lidí se ale díky vhodným e-mailovým připomínkám do košíku nakonec vrátí a nákup dokončí. Ve většině případů se tak děje díky automatickému e-mailingu.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.