Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?
Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO
Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…

Jak napsat e-mail, který probudí konverze
Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

4 způsoby, jak propojit firemní blog s e-mailingem
V marketingu je vše propojeno jako puzzle, jeden krok souvisí s druhým a druhý zase s třetím. Věděli jste například, že stojí za to propojit firemní blog s e-mailingem? Když jako marketér získáte kontaktní e-maily na…

12 možných důvodů, proč e-maily končí ve spamu. Neděláte je také?
Nad přípravou newsletteru nebo jiné e-mailové kampaně strávíte dost času, možná zapojíte i několik lidí. Pokud pak spadne do spamu, přinejmenším to naštve. Jak se toho vyvarovat? Třeba se dopouštíte…

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů
V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?
I e-mail marketing má své trendy. Příjemci e-mailů jsou rozmlsaní vzrůstající kvalitou, a vy tak budete muset zapojit nové technologie a postupy, které vám pomohou získat nové adresáty, a hlavně si udržet ty…

7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu
E-mailový marketing je v současné době velmi účinným nástrojem k oslovení požadované skupiny lidí. Vytvoříme tu správnou zprávu a ve správný okamžik ji pošleme na vybranou skupinu e-mailových adres. To vše jsme udělali tak dobře, jak jen dokážeme… ale byla kampaň úspěšná?

Poradíme, jak zapojit autorespondery do e-mail marketingu
Ušetřete si práci v e-mail marketingu a začněte používat autorespondery. Jde o automatické e-maily, zjednodušeně řečeno „odpovídače“, které za vás dokážou odpovídat pisatelům. Nejčastěji firmy používají časové…

Jak pomocí e-mailingu vracet zákazníky do opuštěného košíku
Možná vás překvapí, že valná většina lidí, co v e-shopu vloží produkty do košíku, ve finále nenakoupí a před dokončením objednávky stránku opustí. A právě pro tyto situace je nutné zaměřit svou pozornost na…
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.