Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Jak vnímají e-maling jeho příjemci? Podívejte se, co ukázal náš průzkum
Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování? Zeptali jsme se více než 100 respondentů a na výsledek se můžete právě teď podívat.
Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku
Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň neboli reklama na sběr kontaktů. Její nastavení i propojení s e-mailingovým nástrojem zvládnete hravě za pár desítek minut. Stačí postupovat krok za krokem podle našeho návodu.
E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí
Nad prvním dílem e-mailingových hovorů se sbíhaly sliny, ten druhý bude k nakousnutí. Tak totiž označuje výsledky své práce Alžběta Vintrová – copywriterka, korektorka, držitelka Ceny československého LinkedInu 2022 a jedna z přednášejících na konferenci Hvězdy e-mailingu 2023. Alžběta má k e-mailingu hodně co říci nejen z hlediska copy, ale také stran dosahu, protože tento kanál sama bohatě využívá.
Jak pro e-shop na Shoptetu vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
Který je nejlepší? Tahle otázka vás nejspíš napadne, když hledáte vhodný e-mailingový nástroj. A jistě byste rádi dostali jasnou odpověď a doporučení. Jenže ten nejlepší nástroj právě pro váš e-shop vyberete na základě úplně jiných otázek. Které to jsou?
Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka
Když máte jasno ohledně obsahu, nastavení a zobrazení newsletterů, začnete si lámat hlavu, jak si celý proces tvorby zjednodušit. A hlavně jak ohlídat, aby newslettery odcházely včas, bez chyb a (pokud možno) bez stresu. Tajemství spočívá v efektivní organizaci práce. Konkrétní postup své praxe nasdílel marketingový tým z Freela, aplikace pro projektové řízení a týmovou komunikaci.
Zařaďte do svého e-mailového marketingu doporučení od úspěšných profesionálů
V lednu jsme se zúčastnili konference E-mail Restart 2023, která byla plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Nejdůležitější rady jsme pro vás shrnuli do přehledného cheatsheetu, díky kterému si můžete zkontrolovat, jestli postupujete dle uvedených doporučení.
Už jste slyšeli o nenátlakovém marketingu? Dá se využít i v e-mailingu
Vnímání, pozornost, emocionální reakce, rozhodování, konverze… Přestože některé z těchto principů mohou být intuitivní, mnohé jsou založené na hlubokých výzkumech a experimentech prováděných psychologickými odborníky.
Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení
Stále více lidí otevírá své e-maily na mobilních zařízeních. Optimalizace pro telefony je tak více než důležitým krokem, abyste neztráceli potenciální zákazníky. V opačném případě se může stát, že příjemci sdělení odstraní nebo se odhlásí z pravidelného odběru. Je proto nasnadě, že by optimalizaci e-mailových kampaní pro mobilní zařízení měli online marketéři věnovat prvořadou pozornost. Tady je šest osvědčených postupů pro optimalizaci e-mailů, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové úsilí.
Používejte v e-mail marketingu psychologii, vyplatí se to
Vnímání, pozornost, emocionální reakce, rozhodování, konverze… Přestože některé z těchto principů mohou být intuitivní, mnohé jsou založené na hlubokých výzkumech a experimentech prováděných psychologickými odborníky.
Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?
Může se zdát, že umělá inteligence začala ovládat svět marketingu teprve nedávno. Možná vás to překvapí, ale AI využíváte ve skutečnosti už dlouho. Co třeba taková Siri? Umělá inteligence není žádnou novinkou ani v e-mailingu. Třeba Gmail dokáže na základě AI sám vyhodnotit, jaké e-maily lze považovat za spam, a to už pěkných pár let.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.