Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?

Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?

Milované, nenáviděné, infantilní. Emoji neboli smajlíci v textu evokují různé pocity. Vysmátí, ale i nešťastní smajlíci jsou v dnešní době běžně využívanou součástí konverzace mezi lidmi, a to hlavně na sociálních sítích nebo při posílání zpráv prostřednictvím mobilního telefonu.

Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020

Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020

Rok 2020 má být podle čínského horoskopu novým začátkem. Začněte tedy s něčím, co vás vyhoupne nahoru v e-mail marketingu. Sledujte trendy a zapojte je i do své praxe. Abyste nemuseli hledat a tápat, co je momentálně in, shrnuli jsme pro vás to nej, po čem můžete letos v e-mailingu sáhnout. Vzhůru do objevování!

Doporučené nástroje na e-mail marketing