Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku

Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku

Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň neboli reklama na sběr kontaktů. Její nastavení i propojení s e-mailingovým nástrojem zvládnete hravě za pár desítek minut. Stačí postupovat krok za krokem podle našeho návodu.

E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí

E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí

Nad prvním dílem e-mailingových hovorů se sbíhaly sliny, ten druhý bude k nakousnutí. Tak totiž označuje výsledky své práce Alžběta Vintrová – copywriterka, korektorka, držitelka Ceny československého LinkedInu 2022 a jedna z přednášejících na konferenci Hvězdy e-mailingu 2023. Alžběta má k e-mailingu hodně co říci nejen z hlediska copy, ale také stran dosahu, protože tento kanál sama bohatě využívá.

Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka

Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka

Když máte jasno ohledně obsahu, nastavení a zobrazení newsletterů, začnete si lámat hlavu, jak si celý proces tvorby zjednodušit. A hlavně jak ohlídat, aby newslettery odcházely včas, bez chyb a (pokud možno) bez stresu. Tajemství spočívá v efektivní organizaci práce. Konkrétní postup své praxe nasdílel marketingový tým z Freela, aplikace pro projektové řízení a týmovou komunikaci.

Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení

Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení

Stále více lidí otevírá své e-maily na mobilních zařízeních. Optimalizace pro telefony je tak více než důležitým krokem, abyste neztráceli potenciální zákazníky. V opačném případě se může stát, že příjemci sdělení odstraní nebo se odhlásí z pravidelného odběru. Je proto nasnadě, že by optimalizaci e-mailových kampaní pro mobilní zařízení měli online marketéři věnovat prvořadou pozornost. Tady je šest osvědčených postupů pro optimalizaci e-mailů, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové úsilí.

Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?

Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?

Může se zdát, že umělá inteligence začala ovládat svět marketingu teprve nedávno. Možná vás to překvapí, ale AI využíváte ve skutečnosti už dlouho. Co třeba taková Siri? Umělá inteligence není žádnou novinkou ani v e-mailingu. Třeba Gmail dokáže na základě AI sám vyhodnotit, jaké e-maily lze považovat za spam, a to už pěkných pár let.

Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to

Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to

V oblasti e-commerce je pro e-shopy jedním z největších problémů vysoká míra opuštěných košíků. Situace, kdy si zákazník na poslední chvíli rozmyslí nákup, je pro obchodníky frustrující. Promyšlený e-mailing často dokáže tuto situaci zachránit, ale můžete udělat i opatření, díky kterým k opuštění košíku vůbec nedojde. Pojďme se podívat, jaké strategie jsou účinné.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing