Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to
V oblasti e-commerce je pro e-shopy jedním z největších problémů vysoká míra opuštěných košíků. Situace, kdy si zákazník na poslední chvíli rozmyslí nákup, je pro obchodníky frustrující. Promyšlený e-mailing často dokáže tuto situaci zachránit, ale můžete udělat i opatření, díky kterým k opuštění košíku vůbec nedojde. Pojďme se podívat, jaké strategie jsou účinné.
E-malingové hovory: Newslettery, při kterých se sbíhají sliny
Je tady první díl série e-mailingových hovorů, která vás seznámí s e-mailovým marketingem ostřílených i začínajících firem. Dnes můžete nahlédnout pod pomyslnou marketingovou pokličku plzeňské společnosti CrossCafe, která provozuje síť kaváren s prémiovou kávou, domácími dorty a koláči a dalšími pochoutkami vlastní výroby.
Pololetní e-mailingové novinky, které by vám neměly uniknout
Zůstaňte v obraze a přečtěte si, co se za první pololetí roku 2023 událo ve světě e-mail marketingu. Přinášíme vám shrnutí zajímavých vylepšení, která nyní najdete ve vybraných e-mailingových nástrojích.
Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?
Získávání nových zákazníků versus udržení těch původních. Do čeho se vyplatí investovat a kolik? Tak přesně to vám prozradí customer lifetime value. Metrika, která vám nejen poradí, jak efektivně rozdělovat marketingový rozpočet, ale také jak zvýšit své výnosy. Odhalte, jakou mají hodnotu různí zákazníci pro vaše podnikání, a přečtěte si, jak s CLV pracovat.
Gamifikace v e-mailingu: Proč a jak s ní pracovat
Pozvedněte svůj e-mailing na novou úroveň a seznamte se se žhavým trendem v oboru – gamifikací. Tu na konferenci E-mail Restart 2023 představil Jakub Malý jako nástroj, který vašim e-mailům v záplavě dalších pomůže vyniknout a navýšit konverze. Začněte tvořit interaktivní a zábavný obsah, na který budou odběratelé s chutí klikat, a zapojte gamifikaci do svého e-mail marketingu.
E-mail Restart počtvrté: expanze, identita, RFM analýza a konec cookies třetích stran
Tímto článkem zakončíme naši minisérii nejzajímavějších poznatků z konference E-mail Restart, která byla plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Věříme, že jste v předchozích třech dílech našli užitečné informace a že tomu tak bude i dnes.
Zvyšte svůj zisk zapojením RFM analýzy do e-mailingu
Úspěch e-mail marketingu spočívá ve schopnosti správného cílení kampaní. Abyste ho dosáhli, potřebujete v první řadě zjistit, kdo jsou vaši zákazníci. Seznamte se s nimi a jejich spotřebním chováním díky RFM analýze. Ukážeme vám, jak s tímto modelem segmentace zákazníků v e-commerce pracovat a zvýšit návratnost svých investic.
E-mail Restart potřetí: gamifikace, branding a efektivní e-mailing
Připravili jsme pro vás minisérii nejzajímavějších poznatků z konference plné praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Dva díly už máme za sebou a i v tomto třetím určitě najdete překvapivé i užitečné informace. Tak jdeme na to.
Zlepšete doručování e-mailů s Google Postmaster Tools
E-maily jsou v současné době nezbytným komunikačním nástrojem. A určitě nechcete, aby vaše pracně promyšlené newslettery skončily ve spamu. Abyste měli jistotu, že zprávy dorazí do doručené pošty, potřebujete své e-mailingové kampaně sledovat, měřit a vylepšovat. K...
E-mailing a legislativa v roce 2023 aneb E-mail Restart podruhé
Konference plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu přinesla hodně aha momentů i překvapení v podobě rozdílných názorů a postupů. Něco málo jsme vám přednesli v první části této minisérie, dnes pokračujeme a tentokrát vplujeme do vod legislativy.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.