Kategorie:
Návody pro e-mail marketing
Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?
Získávání nových zákazníků versus udržení těch původních. Do čeho se vyplatí investovat a kolik? Tak přesně to vám prozradí customer lifetime value. Metrika, která vám nejen poradí, jak efektivně rozdělovat marketingový rozpočet, ale také jak zvýšit své výnosy. Odhalte, jakou mají hodnotu různí zákazníci pro vaše podnikání, a přečtěte si, jak s CLV pracovat.
Zvyšte svůj zisk zapojením RFM analýzy do e-mailingu
Úspěch e-mail marketingu spočívá ve schopnosti správného cílení kampaní. Abyste ho dosáhli, potřebujete v první řadě zjistit, kdo jsou vaši zákazníci. Seznamte se s nimi a jejich spotřebním chováním díky RFM analýze. Ukážeme vám, jak s tímto modelem segmentace zákazníků v e-commerce pracovat a zvýšit návratnost svých investic.
Zlepšete doručování e-mailů s Google Postmaster Tools
E-maily jsou v současné době nezbytným komunikačním nástrojem. A určitě nechcete, aby vaše pracně promyšlené newslettery skončily ve spamu. Abyste měli jistotu, že zprávy dorazí do doručené pošty, potřebujete své e-mailingové kampaně sledovat, měřit a vylepšovat. K...
Co je Seznam Feedback loop a proč je důležitý?
Feedback loop (FBL) je proces, který umožňuje rozesílatelům získat zpětnou vazbu k tomu, kdo označil jejich zprávy jako spam. Umožňuje například marketérům zjistit, jak si e-maily vedou, a poskytuje informace, které pomohou optimalizovat e-mailingové kampaně a zlepšit jejich výkonnost.
Vyhněte se nejčastějším chybám v e-mailech. Pravopisným i jiným
Že si máte každý e-mail před odesláním pořádně zkontrolovat, jste se jistě dočetli už mnohokrát. Přesto se s chybami v newsletterech stále setkáváme. Nepozornost odesílatele? Spíše nevědomost. Některé znaky nebo slova máme zkrátka zafixované špatně. O které jde?
Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků
Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.
Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?
Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Podívejte se, jak lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu.
5 tipů, jak průběžně rozšiřovat databázi kontaktů
V minulém článku jsme si podrobně představili jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu – tempo rozšiřování seznamu kontaktů. Dnes na něj navážeme a ukážeme vám, jak můžete sbírat kontakty, které následně prostřednictvím svých kampaní oslovíte.
Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály
E-mailový marketing hraje důležitou roli v péči o stávající zákazníky, propojení s jinými kanály online marketingu pak umocní jeho výsledky. Současní zákazníci přímo očekávají omnichannel zážitky a tato integrace tak podpoří růst seznamu kontaktů, optimalizuje cestu zákazníka a pomůže zvýšit konverze.
Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?
Odběratelé newsletterů vždy lépe reagují na společnosti, které přizpůsobují své služby jejich potřebám. Včetně jazyka a kultury. Rostoucí globalizace a migrace nás tedy nutí začít přemýšlet o automatickém překladu a celkovém mezinárodním přizpůsobení newsletterů. Podívejte se, jak na lokalizaci e-mail marketingu, a zjistěte, zda se vám vyplatí.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.