Kategorie:

E-mail marketing pro e-shopy

Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům

Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům

E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy. Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu E-shop...

Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?

Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?

E-mailový marketing dokáže „pouhé“ návštěvníky vašeho webu proměnit v zákazníky. Kromě propracované strategie, poutavých textů nebo neodolatelné nabídky je důležitá ještě jedna věc – způsob přihlášení k odběru novinek. I ten totiž může mít vliv na výsledné konverze z vašeho e-mailového zpravodaje. Je lepší zvolit formu double opt-in, nebo stačí single opt-in?

9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu

9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu

Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.

Jak využít e-mail retargeting

Jak využít e-mail retargeting

Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.

7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů

7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů

Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing