E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy.
Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu
E-shop levnytextil.cz propojil Shoptet s Ecomailem a začal využívat zákaznická data k nastavení segmentace a několika automatizací. Díky tomu se e-shopu podařilo zdvojnásobit tržby, které v období září–prosinec 2022 dělaly průměrně 12,6 % všech denních tržeb. Zásluhou automatizace Opuštěný košík téměř 85 % zákazníků dokončí svůj nákup a díky reaktivační kampani ušetří e-shop náklady na e-mailing.Pokud chcete zjistit, jak konkrétně levnytextil.cz své zákazníky segmentuje a jaké další automatizace využívá, stáhněte si zdarma případovou studii.
E-mailing jako nejvýdělečnější kanál
E-shop KitchenAid díky zavedení nové strategie dosáhl tržeb 9 milionů jen z e-mailingu, který navíc získal první místo v soutěži WEBTOP100 v kategorii Reteneční marketing.
Kampaně posílají KitchenAid jen dvě měsíčně na aktivní segment odběratelů a lákají na zajímavé recepty a další užitečný obsah. Díky tomu se jim podařilo zvýšit průměrný open rate o 11 %. K úspěšné komunikaci se zákazníky přispívají velkou měrou také automatické kampaně.Které to jsou a jaké mají výsledky, se dozvíte v další případové studii.
Když nízkonákladový e-mailing tvoří až 10 % celkových tržeb
Fitness centrum s kamennou prodejnou i e-shopem FitnessDK mělo poměrně rozsáhlou, ale neaktuální databázi, se kterou nijak nepracovali. Po vyčištění databáze, segmentování kontaktů do různorodých skupin a spuštění několika automatizací začal e-mailing pomalu, ale jistě a stabilně navyšovat tržby e-shopu.I když jsou metriky u automatizací vyšší než u běžných kampaní, pravidelné newslettery jsou také nezbytnou součástí e-mail marketingu, proto jsme se s FitnessDK pustili i do nich. Hned první newsletter, který jsme v rámci nového marketingového směru odeslali, se na celkových měsíčních tržbách podílel cca 7 %.
Po prvotním nastavení nástroje a automatizací a čištění databáze se momentální časová náročnost e-mailingu pohybuje na 6 hodinách měsíčně a přináší často až 10 % celkových měsíčních tržeb. Stáhněte si zdarma případovou studii Jak se FitnessDK pomocí efektivního nízkonákladového e-mailingu zvýšily tržby a dozvíte se konkrétní data, příklady a ukázky.
Podívejte se, jak vypadá strategie e-mailingu
Aby e-mailový marketing přinášel výše uvedené výsledky, potřebujete vycházet z komplexní strategie, která:
- zmapuje současný stav,
- určí, jak získávat a segmentovat kontakty,
- poradí, jak e-mailingem proměnit příjemce v zákazníky,
- stanoví obsah newsletterů i automatizací.
My vám teď dáváme možnost nahlédnout do vzoru dokumentu, který pro naše klienty vypracováváme. Podívejte se, co všechno strategie e-mailingu obsahuje a s čím vám může pomoci.
0 komentářů