Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům

  1. Hlavní strana
  2.  » 
  3. E-commerce
  4.  » Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům

E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy.

Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu

E-shop levnytextil.cz propojil Shoptet s Ecomailem a začal využívat zákaznická data k nastavení segmentace a několika automatizací. Díky tomu se e-shopu podařilo zdvojnásobit tržby, které v období září–prosinec 2022 dělaly průměrně 12,6 % všech denních tržeb. Zásluhou automatizace Opuštěný košík téměř 85 % zákazníků dokončí svůj nákup a díky reaktivační kampani ušetří e-shop náklady na e-mailing.Pokud chcete zjistit, jak konkrétně levnytextil.cz své zákazníky segmentuje a jaké další automatizace využívá, stáhněte si zdarma případovou studii.

Případová studie levnytextil.cz

E-mailing jako nejvýdělečnější kanál

E-shop KitchenAid díky zavedení nové strategie dosáhl tržeb 9 milionů jen z e-mailingu, který navíc získal první místo v soutěži WEBTOP100 v kategorii Reteneční marketing.

Kampaně posílají KitchenAid jen dvě měsíčně na aktivní segment odběratelů a lákají na zajímavé recepty a další užitečný obsah. Díky tomu se jim podařilo zvýšit průměrný open rate o 11 %. K úspěšné komunikaci se zákazníky přispívají velkou měrou také automatické kampaně.Které to jsou a jaké mají výsledky, se dozvíte v další případové studii.

Případová studie KitchenAid

Když nízkonákladový e-mailing tvoří až 10 % celkových tržeb

Fitness centrum s kamennou prodejnou i e-shopem FitnessDK mělo poměrně rozsáhlou, ale neaktuální databázi, se kterou nijak nepracovali. Po vyčištění databáze, segmentování kontaktů do různorodých skupin a spuštění několika automatizací začal e-mailing pomalu, ale jistě a stabilně navyšovat tržby e-shopu.I když jsou metriky u automatizací vyšší než u běžných kampaní, pravidelné newslettery jsou také nezbytnou součástí e-mail marketingu, proto jsme se s FitnessDK pustili i do nich. Hned první newsletter, který jsme v rámci nového marketingového směru odeslali, se na celkových měsíčních tržbách podílel cca 7 %.

Případová studie FitnessDK

Po prvotním nastavení nástroje a automatizací a čištění databáze se momentální časová náročnost e-mailingu pohybuje na 6 hodinách měsíčně a přináší často až 10 % celkových měsíčních tržeb. Stáhněte si zdarma případovou studii Jak se FitnessDK pomocí efektivního nízkonákladového e-mailingu zvýšily tržby a dozvíte se konkrétní data, příklady a ukázky.

Podívejte se, jak vypadá strategie e-mailingu

Aby e-mailový marketing přinášel výše uvedené výsledky, potřebujete vycházet z komplexní strategie, která: 

  • zmapuje současný stav, 
  • určí, jak získávat a segmentovat kontakty,
  • poradí, jak e-mailingem proměnit příjemce v zákazníky, 
  • stanoví obsah newsletterů i automatizací.

My vám teď dáváme možnost nahlédnout do vzoru dokumentu, který pro naše klienty vypracováváme. Podívejte se, co všechno strategie e-mailingu obsahuje a s čím vám může pomoci.

Vzor strategie e-mailingu
Připojte se k naší FB skupině, ať vám v oblasti e-mail marketingu nic neunikne.
Kateřina Andrée

Kateřina Andrée

Katka ve Včelišti působí jako obsahový stratég a copywriter. Každou větu převrátí naruby a zase zpátky, než s ní je spokojená.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Doporučené nástroje na e-mail marketing

Share This