Kategorie:
E-mail marketing pro e-shopy

Používat no-reply e-maily, nebo nepoužívat? Tady máte odpověď
A zase ti roboti! Tentokrát ale e-mail marketingu zrovna nehrají do karet. Řeč je o e-mailových adresách se slovy no reply, noreply, no-reply, na něž nelze odpovědět.

E-mailing o Vánocích: kdy se vyplatí rozesílat zprávy a kdy nechat zákazníky vydechnout
Vánoční svátky a obecně poslední čtvrtletí roku je zlatým dolem pro řadu obchodníků. Aby získali co nejvíce zákazníků, sází často na e-mailing. Jestliže i vy chcete, aby v předvánočním čase vaše e-maily vynikly mezi ostatními, čtěte dál.

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO
Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.