Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Katapultujte svůj produkt pomocí launch kampaně

Katapultujte svůj produkt pomocí launch kampaně

Můžete být renomovaná firma se službou, kterou zná tisíce lidí, nebo e-shop slavící roční existenci a rozšiřující svoje portfolio produktů. V obou případech ale pravděpodobně vymýšlíte nové produkty a služby pro své zákazníky, odběratele a fanoušky. A právě k oznámení a nabízení novinek se skvěle hodí tzv. e-mailingová „launch“ kampaň.

Jak přizpůsobit e-mailing mobilním zařízením

Jak přizpůsobit e-mailing mobilním zařízením

Až 60 % lidí používá ke kontrole mailů smartphony. Ve věkové kategorii 25–34 let je to dokonce 90 % a trend je navíc takový, že podíl mobilů každoročně roste. Nebude proto až tolik překvapivé, že o úspěšnosti vaší e-mailingové kampaně čím dál víc rozhoduje optimalizace pro mobilní zařízení.

6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci

6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci

Určitě dobře znáte časově omezené slevové kampaně a last minute nabídky, které jsou typické například pro Vánoce nebo Black Friday. Mají většinou velký úspěch a taky společný prvek – umí pracovat s urgencí. Správně použitá urgence může totiž zvýšit open rate a konverzní poměr. Pojďme se společně podívat na 6 praktických tipů, jak v e-mailingu využít urgenci tak, aby i vaše e-mailové kampaně byly úspěšné.

Jak pomocí designu zlepšit konverze

Jak pomocí designu zlepšit konverze

Je třeba si přiznat, že ani sebelepší fasáda nesvede zázraky. Bez chytlavého obsahu e-mailing dobře fungovat nebude. Design se ale ignorovat nevyplatí. Umí totiž člověka zaujmout a příjemně ho naladit, zapůsobit na jeho emoce, usnadnit mu cestu vaším obsahem a ve finále tak zlepšit konverzi.

GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing

GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing

V roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation), ve zkratce GDPR. Poměrně značně tím byla ovlivněna i oblast e-mail marketingu. Velké společnosti i menší podnikatelé museli začít přemýšlet o oslovování svých (potenciálních) zákazníků jinak. A nutno říct, že tyto změny vedly nejen k mnoha komplikacím, ale měly i vcelku pozitivní přínos.

Jak na reaktivační kampaň

Jak na reaktivační kampaň

Máte „nadupaný“ seznam e-mailových kontaktů, ale část z nich přestala být interaktivní. Nikam se neprokliknou nebo zprávy vůbec neotevírají. Takoví příjemci nejenže zbytečně zabírají místo v databázi, ale také vás vystavují riziku, že se dostanete do hledáčku spamových filtrů. Co s tím?

Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu

Co je nového u Ecomailu a co mu funguje v marketingu

Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel českého e-mailingového nástroje Ecomail, byl hostem dalšího dílu pořadu Kafe a marketing, kde se neformálně rozpráví o marketingu. Během rozhovoru zmínil, co e-mailingovému nástroji funguje v marketingu a jaké Ecomail přinesl novinky v roce 2020.

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Přestože je behaviorální cílení jednou z nejúčinnějších e-mailových strategií, využívá ho překvapivě málo obchodníků. Možná kvůli chybějícímu technickému know-how, možná kvůli nedostatku povědomí o této taktice. Proto vám teď přinášíme vhled do tématu spolu s návodem, jak behaviorální e-maily efektivně využívat pro úspěšnější podnikání.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing