Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Co je topování na Seznamu? A jak ho lze využít k zefektivnění e-mailingu?

Co je topování na Seznamu? A jak ho lze využít k zefektivnění e-mailingu?

Je dost pravděpodobné, že vůbec nevíte o možnosti topování v e-mailingové schránce na Seznamu. Ale buďte v klidu. Netušila to ani taková kapacita, jako je Daniel Višňák, úspěšný e-shop stratég a vyhledávaný byznys mentor. I on se o této speciální funkci dozvěděl až díky zvídavé otázce jednoho z posluchačů během živého vysílání jeho programu E-SHOP BOOST. Josef Řezníček, který byl zrovna hostem, mu ji krátce představil. Dnes se na ni zaměříme trochu detailněji.

Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály

Jak provázat e-mail marketing s ostatními kanály

E-mailový marketing hraje důležitou roli v péči o stávající zákazníky, propojení s jinými kanály online marketingu pak umocní jeho výsledky. Současní zákazníci přímo očekávají omnichannel zážitky a tato integrace tak podpoří růst seznamu kontaktů, optimalizuje cestu zákazníka a pomůže zvýšit konverze.

Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?

Lokalizace e-mailového marketingu: Jak na to?

Odběratelé newsletterů vždy lépe reagují na společnosti, které přizpůsobují své služby jejich potřebám. Včetně jazyka a kultury. Rostoucí globalizace a migrace nás tedy nutí začít přemýšlet o automatickém překladu a celkovém mezinárodním přizpůsobení newsletterů. Podívejte se, jak na lokalizaci e-mail marketingu, a zjistěte, zda se vám vyplatí. 

Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím

Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím

Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.

IP warm-up: co, proč a jak?

IP warm-up: co, proč a jak?

Bylo by krásné, kdyby každý e-mail, který vytvoříme a pošleme potenciálním zákazníkům, opravdu dorazil tam, kam má. Jenže realita je bohužel trochu jiná. Většinou míří nezanedbatelná část zpráv rovnou do koše, protože ji poskytovatel schránky považoval za spam. A právě s tím vám může pomoci tzv. IP warm-up. V dnešním článku si vysvětlíme, o co jde, proč je to tak důležité i jak tuto taktiku nejlépe aplikovat.

E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?

E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?

Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.

Jak napsat cold e-mail, který vaši cílovku zahřeje

Jak napsat cold e-mail, který vaši cílovku zahřeje

I v oblíbené dětské hře „Samá voda“ zkoušíte z ničeho nic zasáhnout cíl na první dobrou, což se většinou nesetká s okamžitým úspěchem, ale postupně přihořívá a přihořívá, až konečně uslyšíte ono vytoužené „hoří“. A podobně vztah chladu a tepla funguje i v marketingu. Podívejte se, co jsou cold e-maily, proč byste je měli zapojit do svých promo aktivit a jak je pojmout, aby byly co nejúčinnější.

Rozeslání PF v rámci e-mailingu se vyplatí. Jen když víte, jak na to

Rozeslání PF v rámci e-mailingu se vyplatí. Jen když víte, jak na to

Posílání novoročenek má dlouhou tradici a proniklo také do online světa. Sociální sítě jsou koncem roku plné rodinných i firemních „péefek”. Zkuste to letos trochu osobněji a osobitěji – vytvořte dokonalou novoročenkovou kampaň. Přání do nového roku vás skoro nic nestojí, ale má obrovský vliv na to, jak vás budou vnímat vaši zákazníci.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing