Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Co je cross-sell kampaň a jak ji můžete využít pro svůj online byznys?
Ve světě marketingu se traduje, že získat nového zákazníka je až 5× těžší než si udržet toho stávajícího. Jedna z metod, která na této znalosti staví, se nazývá cross-sell. V tomto článku si přiblížíme, jak taková e-mailová kampaň může vypadat a co přináší firmám i zákazníkům.

Katapultujte svůj produkt pomocí launch kampaně
Můžete být renomovaná firma se službou, kterou zná tisíce lidí, nebo e-shop slavící roční existenci a rozšiřující svoje portfolio produktů. V obou případech ale pravděpodobně vymýšlíte nové produkty a služby pro své zákazníky, odběratele a fanoušky. A právě k oznámení a nabízení novinek se skvěle hodí tzv. e-mailingová „launch“ kampaň.

Jak přizpůsobit e-mailing mobilním zařízením
Až 60 % lidí používá ke kontrole mailů smartphony. Ve věkové kategorii 25–34 let je to dokonce 90 % a trend je navíc takový, že podíl mobilů každoročně roste. Nebude proto až tolik překvapivé, že o úspěšnosti vaší e-mailingové kampaně čím dál víc rozhoduje optimalizace pro mobilní zařízení.

6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci
Určitě dobře znáte časově omezené slevové kampaně a last minute nabídky, které jsou typické například pro Vánoce nebo Black Friday. Mají většinou velký úspěch a taky společný prvek – umí pracovat s urgencí. Správně použitá urgence může totiž zvýšit open rate a konverzní poměr. Pojďme se společně podívat na 6 praktických tipů, jak v e-mailingu využít urgenci tak, aby i vaše e-mailové kampaně byly úspěšné.

Jak pomocí designu zlepšit konverze
Je třeba si přiznat, že ani sebelepší fasáda nesvede zázraky. Bez chytlavého obsahu e-mailing dobře fungovat nebude. Design se ale ignorovat nevyplatí. Umí totiž člověka zaujmout a příjemně ho naladit, zapůsobit na jeho emoce, usnadnit mu cestu vaším obsahem a ve finále tak zlepšit konverzi.

Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.

Jak zvýšit konverze díky landing page a proč si ji neplést s homepage
Landing page je nejlepším přítelem konverzí a pravděpodobně jste se s ní už (minimálně nevědomky) setkali. Poradíme vám, jak s její pomocí získáte lepší konverzní poměr a jaké prvky by na landing page neměly chybět. Máme pro vás také tipy, jak takovou landing page vytvořit.

Jak automatickými e-maily nalákat zákazníky k dokončení nákupu
Přilákat zákazníka zpět k opuštěnému košíku na e-shopu není jednoduchý úkol. Určité procento lidí se ale díky vhodným e-mailovým připomínkám do košíku nakonec vrátí a nákup dokončí. Ve většině případů se tak děje díky automatickému e-mailingu.

GDPR 3 roky poté: zrevidujte si svůj e-mailing
V roce 2018 vstoupilo v platnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation), ve zkratce GDPR. Poměrně značně tím byla ovlivněna i oblast e-mail marketingu. Velké společnosti i menší podnikatelé museli začít přemýšlet o oslovování svých (potenciálních) zákazníků jinak. A nutno říct, že tyto změny vedly nejen k mnoha komplikacím, ale měly i vcelku pozitivní přínos.

Jak na reaktivační kampaň
Máte „nadupaný“ seznam e-mailových kontaktů, ale část z nich přestala být interaktivní. Nikam se neprokliknou nebo zprávy vůbec neotevírají. Takoví příjemci nejenže zbytečně zabírají místo v databázi, ale také vás vystavují riziku, že se dostanete do hledáčku spamových filtrů. Co s tím?
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.