Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Co je Seznam Feedback loop a proč je důležitý?

Co je Seznam Feedback loop a proč je důležitý?

Feedback loop (FBL) je proces, který umožňuje rozesílatelům získat zpětnou vazbu k tomu, kdo označil jejich zprávy jako spam. Umožňuje například marketérům zjistit, jak si e-maily vedou, a poskytuje informace, které pomohou optimalizovat e-mailingové kampaně a zlepšit jejich výkonnost.

SPAM znaky v newsletteru a jak se jim vyhnout

SPAM znaky v newsletteru a jak se jim vyhnout

Stojí za nedoručením vašich zpráv a k tomu všemu negativně ovlivňují reputaci. SPAM znaky v marketingovém e-mailu zkrátka nechcete. Nepřináší nic dobrého. Podívejme se společně na to, jak se jim vyhnout. Překonejte překážky v podobě antispamových filtrů  Ani...

Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků

Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků

Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.

Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?

Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?

Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Podívejte se, jak lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu.

Vše, co byste měli vědět o návratnosti investic v e-mailingu

Vše, co byste měli vědět o návratnosti investic v e-mailingu

Návratnost investic (anglicky „return on investments“, často uváděná jen pod zkratkou ROI) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing