Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Co byste měli vědět, aby letos byly šťastné a veselé e-mailové
Pro většinu e-shopů znamená předvánoční čas žně v podobě konverzí a tržeb, ovšem jen pokud této sklizni pomohou. To znamená včas zasadit semínka a o vzkvétající zájem se dobře starat, udržovat ho. Přesně tak funguje dobře promyšlená vánoční e-mailová kampaň. A nenechte se mýlit, nemusí jít pouze o nabídku vhodných vánočních dárků. Vánoce přináší šanci téměř všem v online světě.

Co zkontrolovat před odesláním e-mailu, snadno zjistíte z našeho checklistu
Chystáte se vypustit do světa atraktivní e-mail? Před odesláním nezapomeňte na důkladnou kontrolu. Aby vám šla lépe od ruky a na něco jste nezapomněli, připravili jsme pro vás checklist.

Je čas na přípravu kampaně Black Friday. Zapojíte se také?
Black Friday se blíží. Účast není povinná, ale může to být skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej. Obchodníkům nyní vyvstává otázka, zda se do této akce tedy zapojit, nebo ne. A pokud ano, jak vytvořit opravdu efektivní marketingovou kampaň a kdy s ní začít.

Budujte databázi kontaktů ve WordPressu – pomocí pluginů
Vytvoření databáze e-mailů je jednou z nejlepších věcí, které můžete pro rozvoj svého podnikání udělat. Budovat takový seznam můžete i pomocí svých webových stránek ve WordPressu, aniž byste potřebovali ovládat HTML kódování. Poslouží vám k tomu pluginy, na které se teď společně podíváme.

Posilte svůj e-mail marketing zapojením průzkumu
Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.

Rozhovor nejen o e-mail marketingu: Jak kvalitní české nádobí prodává příběh
Vyzpovídali jsme Jana Fabiniho, CEO společnosti Fabini, která vyrábí kvalitní nadčasové nádobí. Jak oblíbený e-shop prohlubuje vztah se zákazníky, jaký obsah firmě funguje na sociálních sítích a jaký je měsíční budget na marketing?

7 tipů, jak v roce 2022 dostat váš e-mailing na světový průměr
Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si sedm doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.

Zpátky do školy: Využijte čerstvý vítr do plachet e-mailingu
V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit. Tento okruh je daleko širší, než se na první pohled zdá, a nabízí příležitost ukrojit si alespoň kousek tohoto velkého prodejního dortu. Nechte se inspirovat článkem.

Používání tagů je klíčem k úspěšným e-mailovým kampaním
Tagy, česky značky nebo štítky, jsou velice užitečným pomocníkem v práci s e-mailovými kontakty a kampaněmi. Vlastně by se dalo říct, že nezbytným pomocníkem. Proto jsme se rozhodli na tagování zaměřit a přiblížit vám možnosti jeho použití. První „lekce“ je tady.

Poznejte odběratele svých e-mailů
E-mailing už do svého marketingového mixu zařadila naprostá většina obchodníků a není se čemu divit. Zejména u menších podniků se dokáže postarat o nejvyšší návratnost investic a současně je považovaný za druhý nejlepší nástroj pro zvyšování povědomí o značce.
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.