Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení
Stále více lidí otevírá své e-maily na mobilních zařízeních. Optimalizace pro telefony je tak více než důležitým krokem, abyste neztráceli potenciální zákazníky. V opačném případě se může stát, že příjemci sdělení odstraní nebo se odhlásí z pravidelného odběru. Je proto nasnadě, že by optimalizaci e-mailových kampaní pro mobilní zařízení měli online marketéři věnovat prvořadou pozornost. Tady je šest osvědčených postupů pro optimalizaci e-mailů, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové úsilí.
Používejte v e-mail marketingu psychologii, vyplatí se to
Vnímání, pozornost, emocionální reakce, rozhodování, konverze… Přestože některé z těchto principů mohou být intuitivní, mnohé jsou založené na hlubokých výzkumech a experimentech prováděných psychologickými odborníky.
Umělá inteligence v e-mailingu: s čím vám pomůže a jak s ní pracovat?
Může se zdát, že umělá inteligence začala ovládat svět marketingu teprve nedávno. Možná vás to překvapí, ale AI využíváte ve skutečnosti už dlouho. Co třeba taková Siri? Umělá inteligence není žádnou novinkou ani v e-mailingu. Třeba Gmail dokáže na základě AI sám vyhodnotit, jaké e-maily lze považovat za spam, a to už pěkných pár let.
Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to
V oblasti e-commerce je pro e-shopy jedním z největších problémů vysoká míra opuštěných košíků. Situace, kdy si zákazník na poslední chvíli rozmyslí nákup, je pro obchodníky frustrující. Promyšlený e-mailing často dokáže tuto situaci zachránit, ale můžete udělat i opatření, díky kterým k opuštění košíku vůbec nedojde. Pojďme se podívat, jaké strategie jsou účinné.
E-malingové hovory: Newslettery, při kterých se sbíhají sliny
Je tady první díl série e-mailingových hovorů, která vás seznámí s e-mailovým marketingem ostřílených i začínajících firem. Dnes můžete nahlédnout pod pomyslnou marketingovou pokličku plzeňské společnosti CrossCafe, která provozuje síť kaváren s prémiovou kávou, domácími dorty a koláči a dalšími pochoutkami vlastní výroby.
Pololetní e-mailingové novinky, které by vám neměly uniknout
Zůstaňte v obraze a přečtěte si, co se za první pololetí roku 2023 událo ve světě e-mail marketingu. Přinášíme vám shrnutí zajímavých vylepšení, která nyní najdete ve vybraných e-mailingových nástrojích.
Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?
Získávání nových zákazníků versus udržení těch původních. Do čeho se vyplatí investovat a kolik? Tak přesně to vám prozradí customer lifetime value. Metrika, která vám nejen poradí, jak efektivně rozdělovat marketingový rozpočet, ale také jak zvýšit své výnosy. Odhalte, jakou mají hodnotu různí zákazníci pro vaše podnikání, a přečtěte si, jak s CLV pracovat.
Gamifikace v e-mailingu: Proč a jak s ní pracovat
Pozvedněte svůj e-mailing na novou úroveň a seznamte se se žhavým trendem v oboru – gamifikací. Tu na konferenci E-mail Restart 2023 představil Jakub Malý jako nástroj, který vašim e-mailům v záplavě dalších pomůže vyniknout a navýšit konverze. Začněte tvořit interaktivní a zábavný obsah, na který budou odběratelé s chutí klikat, a zapojte gamifikaci do svého e-mail marketingu.
E-mail Restart počtvrté: expanze, identita, RFM analýza a konec cookies třetích stran
Tímto článkem zakončíme naši minisérii nejzajímavějších poznatků z konference E-mail Restart, která byla plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Věříme, že jste v předchozích třech dílech našli užitečné informace a že tomu tak bude i dnes.
Zvyšte svůj zisk zapojením RFM analýzy do e-mailingu
Úspěch e-mail marketingu spočívá ve schopnosti správného cílení kampaní. Abyste ho dosáhli, potřebujete v první řadě zjistit, kdo jsou vaši zákazníci. Seznamte se s nimi a jejich spotřebním chováním díky RFM analýze. Ukážeme vám, jak s tímto modelem segmentace zákazníků v e-commerce pracovat a zvýšit návratnost svých investic.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.