Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?
E-book patří stále mezi osvědčená lákadla, která weby nabízejí čtenářům zdarma. Pojďme si projít, na co nezapomenout, jak na to, abyste neporušovali GDPR, a jaké nástroje se vám budou hodit.

E-mailing o Vánocích: kdy se vyplatí rozesílat zprávy a kdy nechat zákazníky vydechnout
Vánoční svátky a obecně poslední čtvrtletí roku je zlatým dolem pro řadu obchodníků. Aby získali co nejvíce zákazníků, sází často na e-mailing. Jestliže i vy chcete, aby v předvánočním čase vaše e-maily vynikly mezi ostatními, čtěte dál.

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze
Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.

Zprávy nad zlato: Jak si udržet zákazníky pomocí e-mailové sekvence
Proč se věnovat pravidelnému rozesílání e-mailů? Protože právě e-mailový marketing je velmi silnou zbraní online marketingu. Pokud děláte svůj marketing poctivě a správně, určitě by tvorba databáze kontaktů ani e-mailing neměly chybět ve vaší strategii.

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?
Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO
Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…

Jak napsat e-mail, který probudí konverze
Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

4 způsoby, jak propojit firemní blog s e-mailingem
V marketingu je vše propojeno jako puzzle, jeden krok souvisí s druhým a druhý zase s třetím. Věděli jste například, že stojí za to propojit firemní blog s e-mailingem? Když jako marketér získáte kontaktní e-maily na…

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?
I e-mail marketing má své trendy. Příjemci e-mailů jsou rozmlsaní vzrůstající kvalitou, a vy tak budete muset zapojit nové technologie a postupy, které vám pomohou získat nové adresáty, a hlavně si udržet ty…

7 nejdůležitějších e-mailingových metrik a 2 rady k tomu
E-mailový marketing je v současné době velmi účinným nástrojem k oslovení požadované skupiny lidí. Vytvoříme tu správnou zprávu a ve správný okamžik ji pošleme na vybranou skupinu e-mailových adres. To vše jsme udělali tak dobře, jak jen dokážeme… ale byla kampaň úspěšná?
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.