Kategorie:

Novinky v e-mail marketingu

Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020

Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020

Rok 2020 má být podle čínského horoskopu novým začátkem. Začněte tedy s něčím, co vás vyhoupne nahoru v e-mail marketingu. Sledujte trendy a zapojte je i do své praxe. Abyste nemuseli hledat a tápat, co je momentálně in, shrnuli jsme pro vás to nej, po čem můžete letos v e-mailingu sáhnout. Vzhůru do objevování!

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing