Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
![Zeptali jsme se českých e-mailingových nástrojů na trendy pro rok 2020](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/02/trendy_2020.jpg)
Zeptali jsme se českých e-mailingových nástrojů na trendy pro rok 2020
Rozhodli jsme se oslovit zástupce českých e-mailingových nástrojů a zeptali jsme se jich na názor, v čem vidí budoucnost e-mailů, případně jaké chystají novinky.
![Používat no-reply e-maily, nebo nepoužívat? Tady máte odpověď](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/01/noreply_nevyhody.jpg)
Používat no-reply e-maily, nebo nepoužívat? Tady máte odpověď
A zase ti roboti! Tentokrát ale e-mail marketingu zrovna nehrají do karet. Řeč je o e-mailových adresách se slovy no reply, noreply, no-reply, na něž nelze odpovědět.
![Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/01/7_trendu.png)
Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020
Rok 2020 má být podle čínského horoskopu novým začátkem. Začněte tedy s něčím, co vás vyhoupne nahoru v e-mail marketingu. Sledujte trendy a zapojte je i do své praxe. Abyste nemuseli hledat a tápat, co je momentálně in, shrnuli jsme pro vás to nej, po čem můžete letos v e-mailingu sáhnout. Vzhůru do objevování!
![Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2020/01/ebook.jpg)
Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?
E-book patří stále mezi osvědčená lákadla, která weby nabízejí čtenářům zdarma. Pojďme si projít, na co nezapomenout, jak na to, abyste neporušovali GDPR, a jaké nástroje se vám budou hodit.
![E-mailing o Vánocích: kdy se vyplatí rozesílat zprávy a kdy nechat zákazníky vydechnout](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/12/e-mailing-vanoce.jpg)
E-mailing o Vánocích: kdy se vyplatí rozesílat zprávy a kdy nechat zákazníky vydechnout
Vánoční svátky a obecně poslední čtvrtletí roku je zlatým dolem pro řadu obchodníků. Aby získali co nejvíce zákazníků, sází často na e-mailing. Jestliže i vy chcete, aby v předvánočním čase vaše e-maily vynikly mezi ostatními, čtěte dál.
![Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/12/landing_page.png)
Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze
Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.
![Zprávy nad zlato: Jak si udržet zákazníky pomocí e-mailové sekvence](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/11/sekvence_emaily.png)
Zprávy nad zlato: Jak si udržet zákazníky pomocí e-mailové sekvence
Proč se věnovat pravidelnému rozesílání e-mailů? Protože právě e-mailový marketing je velmi silnou zbraní online marketingu. Pokud děláte svůj marketing poctivě a správně, určitě by tvorba databáze kontaktů ani e-mailing neměly chybět ve vaší strategii.
![Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/11/engagement.jpg)
Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?
Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.
![Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/11/seo_2.png)
Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO
Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…
![Jak napsat e-mail, který probudí konverze](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/09/email_konverze-1.jpg)
Jak napsat e-mail, který probudí konverze
Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.
Sledujte nás
![](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2024/04/3D_ebook-1.png)
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.