Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Posilte svůj e-mail marketing zapojením průzkumu
Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.
Rozhovor nejen o e-mail marketingu: Jak kvalitní české nádobí prodává příběh
Vyzpovídali jsme Jana Fabiniho, CEO společnosti Fabini, která vyrábí kvalitní nadčasové nádobí. Jak oblíbený e-shop prohlubuje vztah se zákazníky, jaký obsah firmě funguje na sociálních sítích a jaký je měsíční budget na marketing?
7 tipů, jak v roce 2022 dostat váš e-mailing na světový průměr
Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si sedm doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.
Zpátky do školy: Využijte čerstvý vítr do plachet e-mailingu
V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit. Tento okruh je daleko širší, než se na první pohled zdá, a nabízí příležitost ukrojit si alespoň kousek tohoto velkého prodejního dortu. Nechte se inspirovat článkem.
Používání tagů je klíčem k úspěšným e-mailovým kampaním
Tagy, česky značky nebo štítky, jsou velice užitečným pomocníkem v práci s e-mailovými kontakty a kampaněmi. Vlastně by se dalo říct, že nezbytným pomocníkem. Proto jsme se rozhodli na tagování zaměřit a přiblížit vám možnosti jeho použití. První „lekce“ je tady.
Poznejte odběratele svých e-mailů
E-mailing už do svého marketingového mixu zařadila naprostá většina obchodníků a není se čemu divit. Zejména u menších podniků se dokáže postarat o nejvyšší návratnost investic a současně je považovaný za druhý nejlepší nástroj pro zvyšování povědomí o značce.
Velká statistika průměrných hodnot nejdůležitějších metrik v e-mailingu
Zajímá vás, jak se liší průměrné hodnoty e-mailingu v závislosti na oboru, geolokaci, času a frekvenci posílání nebo použité taktiky? Nás také. Proto jsme využili data z celosvětové studie nástroje GetResponse a připravili přehledné srovnání těch nejdůležitějších metrik napříč relevantními kategoriemi.
Přitáhněte si návštěvníky magnetem. Lead magnet kampaně a jak na ně
Lead magnet je jednou z nejúčinnějších technik k získávání kontaktů. Nejedná se o žádný nový nástroj, přesto mnoho lidí stále neví, co je to za metodu, a hlavně jak ji efektivně používat. Pojďme se tedy podívat na koncept lead magnetu podrobněji.
Novinky ve SmartEmailingu
Pravidelní čtenáři našeho blogu už jistě ví, co SmartEmailing je. Zmiňovali jsme ho několikrát. Teď vám přinášíme novinky, kterými se může tato inteligentní aplikace pochlubit. Vy, kteří tento nástroj zatím neznáte, nezoufejte a čtěte dál, v článku se s ním seznámíte.
Co je cross-sell kampaň a jak ji můžete využít pro svůj online byznys?
Ve světě marketingu se traduje, že získat nového zákazníka je až 5× těžší než si udržet toho stávajícího. Jedna z metod, která na této znalosti staví, se nazývá cross-sell. V tomto článku si přiblížíme, jak taková e-mailová kampaň může vypadat a co přináší firmám i zákazníkům.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.