Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu
Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.
5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit
Trápí vás nízká open rate i click-through rate vašich newsletterů, které byly dřív oblíbené a měly perfektní výsledky? Nebo vám dokonce poklesly prodeje? Pojďme tomu přijít na kloub.
Jak využít e-mail retargeting
Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.
13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat
E-mail, který posíláte svým potenciálním klientům, by měl být čtivý, zajímavý a přínosný. Jaký by naopak být neměl? Tak třeba příliš strojený, neosobní a plný nicneříkajících frází. Tady je 13 těch nejhorších, které každý váš e-mail pošlou v žebříčku úspěšnosti o příčku dolů.
7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.
8 chyb, kterých se vyvarujete, když e-maily před odesláním dostatečně otestujete
Posíláte newslettery, aniž byste je předtím dostatečně otestovali? Víme o minimálně 8 častých chybách, kterým se díky poctivému testování můžete vyhnout. Zjistěte, které to jsou. Možná je totiž nevědomky děláte i vy.
Odhlašování z newsletteru – jak na to, aby byly spokojené obě strany?
To, že se vám příjemci odhlašují z vaší e-mailové databáze kontaktů, nemusí nutně znamenat, že děláte něco špatně. V tomto článku se podíváme na 6 tipů pro odhlašování a ulevíme vám tím, že tohle jedno kliknutí příjemců vašich e-mailů nemá jen stinnou stránku.
Uvítací e-maily: chopte se své první šance u zákazníků
Uvítací e-mail vám může připadat jako zbytečná zpráva, která potěší, neurazí, ale ve výsledku nic nepřinese. Omyl! Jde právě o jednu z těch e-mailových zpráv, které nesmí chybět v marketingové strategii.
7 pravidel, díky kterým budete posílat dokonalé newslettery
Newsletter je efektivní marketingový nástroj, díky kterému můžete svým klientům a zákazníkům e-mailem posílat informace o novinkách, akcích, slevách, bonusech a spoustu dalších zpráv. Aby byl váš newsletter čtivý a přinesl kýžené výsledky, měli byste se zuby nehty držet 7 základních pravidel.
Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu
CTA, call to action, výzva k akci. Všechny tři pojmy znamenají totéž a jejich cílem je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.