Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Využijte potenciál patičky newsletteru na maximum
Na první pohled může vypadat, že je patička e-mailu částí, která nikoho nezajímá a nikdo ji nečte. Ve skutečnosti ale dotváří celý vzhled e-mailu a je znakem správně designované šablony. Neslouží jen k informování odběratelů o nezbytnostech, ale může se stát i výrazným vizuálním prvkem a přinést něco extra.

9 návyků, které posunou váš e-mail marketing na vyšší úroveň
Budujete databázi kontaktů a posíláte obsahově hodnotné newslettery. Jaké návyky byste si měli osvojit, abyste databázi udrželi plnou těch správných kontaktů, které o vaše e-maily mají skutečně zájem a těší se na ně?

Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?
E-mailový marketing dokáže „pouhé“ návštěvníky vašeho webu proměnit v zákazníky. Kromě propracované strategie, poutavých textů nebo neodolatelné nabídky je důležitá ještě jedna věc – způsob přihlášení k odběru novinek. I ten totiž může mít vliv na výsledné konverze z vašeho e-mailového zpravodaje. Je lepší zvolit formu double opt-in, nebo stačí single opt-in?

9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu
Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.

5 důvodů, proč vaše kampaně nejsou konverzní, a jak to napravit
Trápí vás nízká open rate i click-through rate vašich newsletterů, které byly dřív oblíbené a měly perfektní výsledky? Nebo vám dokonce poklesly prodeje? Pojďme tomu přijít na kloub.

Jak využít e-mail retargeting
Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.

13 frází, které ve vašich e-mailech nemají co dělat
E-mail, který posíláte svým potenciálním klientům, by měl být čtivý, zajímavý a přínosný. Jaký by naopak být neměl? Tak třeba příliš strojený, neosobní a plný nicneříkajících frází. Tady je 13 těch nejhorších, které každý váš e-mail pošlou v žebříčku úspěšnosti o příčku dolů.

8 chyb, kterých se vyvarujete, když e-maily před odesláním dostatečně otestujete
Posíláte newslettery, aniž byste je předtím dostatečně otestovali? Víme o minimálně 8 častých chybách, kterým se díky poctivému testování můžete vyhnout. Zjistěte, které to jsou. Možná je totiž nevědomky děláte i vy.

Odhlašování z newsletteru – jak na to, aby byly spokojené obě strany?
To, že se vám příjemci odhlašují z vaší e-mailové databáze kontaktů, nemusí nutně znamenat, že děláte něco špatně. V tomto článku se podíváme na 6 tipů pro odhlašování a ulevíme vám tím, že tohle jedno kliknutí příjemců vašich e-mailů nemá jen stinnou stránku.

Uvítací e-maily: chopte se své první šance u zákazníků
Uvítací e-mail vám může připadat jako zbytečná zpráva, která potěší, neurazí, ale ve výsledku nic nepřinese. Omyl! Jde právě o jednu z těch e-mailových zpráv, které nesmí chybět v marketingové strategii.
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.