Kategorie:

Návody pro e-mail marketing

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing

Přestože je behaviorální cílení jednou z nejúčinnějších e-mailových strategií, využívá ho překvapivě málo obchodníků. Možná kvůli chybějícímu technickému know-how, možná kvůli nedostatku povědomí o této taktice. Proto vám teď přinášíme vhled do tématu spolu s návodem, jak behaviorální e-maily efektivně využívat pro úspěšnější podnikání.

Jak na funkční strategii e-mail marketingu?

Jak na funkční strategii e-mail marketingu?

Chcete ukázat lidem svůj produkt, zvýšit počet konverzí nebo rozšířit povědomí o značce jako takové? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky.

Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?

Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?

E-book patří stále mezi osvědčená lákadla, která weby nabízejí čtenářům zdarma. Pojďme si projít, na co nezapomenout, jak na to, abyste neporušovali GDPR, a jaké nástroje se vám budou hodit.

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze

Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing