Kategorie:
Návody pro e-mail marketing
Jak behaviorální cílení zlepší váš e-mail marketing
Přestože je behaviorální cílení jednou z nejúčinnějších e-mailových strategií, využívá ho překvapivě málo obchodníků. Možná kvůli chybějícímu technickému know-how, možná kvůli nedostatku povědomí o této taktice. Proto vám teď přinášíme vhled do tématu spolu s návodem, jak behaviorální e-maily efektivně využívat pro úspěšnější podnikání.
Jak na funkční strategii e-mail marketingu?
Chcete ukázat lidem svůj produkt, zvýšit počet konverzí nebo rozšířit povědomí o značce jako takové? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky.
Jak nabídnout e-book výměnou za e-mail?
E-book patří stále mezi osvědčená lákadla, která weby nabízejí čtenářům zdarma. Pojďme si projít, na co nezapomenout, jak na to, abyste neporušovali GDPR, a jaké nástroje se vám budou hodit.
Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze
Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.
Zprávy nad zlato: Jak si udržet zákazníky pomocí e-mailové sekvence
Proč se věnovat pravidelnému rozesílání e-mailů? Protože právě e-mailový marketing je velmi silnou zbraní online marketingu. Pokud děláte svůj marketing poctivě a správně, určitě by tvorba databáze kontaktů ani e-mailing neměly chybět ve vaší strategii.
Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?
Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.
Jak napsat e-mail, který probudí konverze
Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.
4 způsoby, jak propojit firemní blog s e-mailingem
V marketingu je vše propojeno jako puzzle, jeden krok souvisí s druhým a druhý zase s třetím. Věděli jste například, že stojí za to propojit firemní blog s e-mailingem? Když jako marketér získáte kontaktní e-maily na…
12 možných důvodů, proč e-maily končí ve spamu. Neděláte je také?
Nad přípravou newsletteru nebo jiné e-mailové kampaně strávíte dost času, možná zapojíte i několik lidí. Pokud pak spadne do spamu, přinejmenším to naštve. Jak se toho vyvarovat? Třeba se dopouštíte…
Jak zvýšit doručitelnost e-mailů
V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.