Kategorie:

Obsah a copywriting e-mailů

Jak využít e-mail marketing při blogování: teorie i tipy z praxe úspěšných blogerů

Jak využít e-mail marketing při blogování: teorie i tipy z praxe úspěšných blogerů

Máte blog, ale nevyužíváte e-mail marketing? Chyba. Nebo přinejmenším škoda. Vždyť když už si dáváte záležet na výběru tématu a tvorbě článku, proč neinvestovat zlomek času i do napsání newsletteru, abyste svou práci co nejvíce zúročili? A zdaleka nemusí jít jen o monetizaci. V tomto článku najdete vše podstatné o využívání e-mailingu při blogování i zajímavé tipy z praxe od autorů, kteří se mu již úspěšně věnují.

Co byste měli vědět, aby letos byly šťastné a veselé e-mailové

Co byste měli vědět, aby letos byly šťastné a veselé e-mailové

Pro většinu e-shopů znamená předvánoční čas žně v podobě konverzí a tržeb, ovšem jen pokud této sklizni pomohou. To znamená včas zasadit semínka a o vzkvétající zájem se dobře starat, udržovat ho. Přesně tak funguje dobře promyšlená vánoční e-mailová kampaň. A nenechte se mýlit, nemusí jít pouze o nabídku vhodných vánočních dárků. Vánoce přináší šanci téměř všem v online světě.

Je čas na přípravu kampaně Black Friday. Zapojíte se také?

Je čas na přípravu kampaně Black Friday. Zapojíte se také?

Black Friday se blíží. Účast není povinná, ale může to být skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej. Obchodníkům nyní vyvstává otázka, zda se do této akce tedy zapojit, nebo ne. A pokud ano, jak vytvořit opravdu efektivní marketingovou kampaň a kdy s ní začít.

Posilte svůj e-mail marketing zapojením průzkumu

Posilte svůj e-mail marketing zapojením průzkumu

Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.

7 tipů, jak v roce 2022 dostat váš e-mailing na světový průměr

7 tipů, jak v roce 2022 dostat váš e-mailing na světový průměr

Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si sedm doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.

Zpátky do školy: Využijte čerstvý vítr do plachet e-mailingu

Zpátky do školy: Využijte čerstvý vítr do plachet e-mailingu

V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit. Tento okruh je daleko širší, než se na první pohled zdá, a nabízí příležitost ukrojit si alespoň kousek tohoto velkého prodejního dortu. Nechte se inspirovat článkem.

6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci

6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci

Určitě dobře znáte časově omezené slevové kampaně a last minute nabídky, které jsou typické například pro Vánoce nebo Black Friday. Mají většinou velký úspěch a taky společný prvek – umí pracovat s urgencí. Správně použitá urgence může totiž zvýšit open rate a konverzní poměr. Pojďme se společně podívat na 6 praktických tipů, jak v e-mailingu využít urgenci tak, aby i vaše e-mailové kampaně byly úspěšné.

Jak pomocí designu zlepšit konverze

Jak pomocí designu zlepšit konverze

Je třeba si přiznat, že ani sebelepší fasáda nesvede zázraky. Bez chytlavého obsahu e-mailing dobře fungovat nebude. Design se ale ignorovat nevyplatí. Umí totiž člověka zaujmout a příjemně ho naladit, zapůsobit na jeho emoce, usnadnit mu cestu vaším obsahem a ve finále tak zlepšit konverzi.

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing