Kategorie:
Obsah a copywriting e-mailů
Jak využít e-mail marketing při blogování: teorie i tipy z praxe úspěšných blogerů
Máte blog, ale nevyužíváte e-mail marketing? Chyba. Nebo přinejmenším škoda. Vždyť když už si dáváte záležet na výběru tématu a tvorbě článku, proč neinvestovat zlomek času i do napsání newsletteru, abyste svou práci co nejvíce zúročili? A zdaleka nemusí jít jen o monetizaci. V tomto článku najdete vše podstatné o využívání e-mailingu při blogování i zajímavé tipy z praxe od autorů, kteří se mu již úspěšně věnují.
Co byste měli vědět, aby letos byly šťastné a veselé e-mailové
Pro většinu e-shopů znamená předvánoční čas žně v podobě konverzí a tržeb, ovšem jen pokud této sklizni pomohou. To znamená včas zasadit semínka a o vzkvétající zájem se dobře starat, udržovat ho. Přesně tak funguje dobře promyšlená vánoční e-mailová kampaň. A nenechte se mýlit, nemusí jít pouze o nabídku vhodných vánočních dárků. Vánoce přináší šanci téměř všem v online světě.
Je čas na přípravu kampaně Black Friday. Zapojíte se také?
Black Friday se blíží. Účast není povinná, ale může to být skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zvýšit prodej. Obchodníkům nyní vyvstává otázka, zda se do této akce tedy zapojit, nebo ne. A pokud ano, jak vytvořit opravdu efektivní marketingovou kampaň a kdy s ní začít.
Posilte svůj e-mail marketing zapojením průzkumu
Zpětná vazba od zákazníků je velmi cenná deviza. Chcete vědět, jak si u nich stojíte? Zeptejte se jich. E-mail je k získání odpovědí kanál No. 1. V rámci e-mailingu můžete dotazy směrovat na konkrétní skupiny respondentů, kteří s vámi již mají co do činění. Po přečtení článku budete znát všechny osvědčené postupy, jak na to.
7 tipů, jak v roce 2022 dostat váš e-mailing na světový průměr
Ať už jste v e-mailovém marketingu nováček, nebo se v tomto oboru nějaký ten pátek pohybujete, chcete určitě totéž: posílat ty nejlepší e-mailové kampaně. Přečtěte si sedm doporučených postupů, které vám pomohou přilákat nové zákazníky, udržet přízeň těch stávajících a zlepšit konverzní poměr. V roce 2022 i dále.
Zpátky do školy: Využijte čerstvý vítr do plachet e-mailingu
V srpnu začala druhá největší nákupní sezóna roku, a pokud jste ještě nepřišli s vlastní marketingovou kampaní, je nejvyšší čas. Že nedisponujete produkty přímo souvisejícími se školou? Nenechte se mýlit. Tento okruh je daleko širší, než se na první pohled zdá, a nabízí příležitost ukrojit si alespoň kousek tohoto velkého prodejního dortu. Nechte se inspirovat článkem.
6 tipů, jak v e-mailingu využít urgenci
Určitě dobře znáte časově omezené slevové kampaně a last minute nabídky, které jsou typické například pro Vánoce nebo Black Friday. Mají většinou velký úspěch a taky společný prvek – umí pracovat s urgencí. Správně použitá urgence může totiž zvýšit open rate a konverzní poměr. Pojďme se společně podívat na 6 praktických tipů, jak v e-mailingu využít urgenci tak, aby i vaše e-mailové kampaně byly úspěšné.
Jak pomocí designu zlepšit konverze
Je třeba si přiznat, že ani sebelepší fasáda nesvede zázraky. Bez chytlavého obsahu e-mailing dobře fungovat nebude. Design se ale ignorovat nevyplatí. Umí totiž člověka zaujmout a příjemně ho naladit, zapůsobit na jeho emoce, usnadnit mu cestu vaším obsahem a ve finále tak zlepšit konverzi.
Jak automatickými e-maily nalákat zákazníky k dokončení nákupu
Přilákat zákazníka zpět k opuštěnému košíku na e-shopu není jednoduchý úkol. Určité procento lidí se ale díky vhodným e-mailovým připomínkám do košíku nakonec vrátí a nákup dokončí. Ve většině případů se tak děje díky automatickému e-mailingu.
Jak propojit SMS a e-mail marketing a posunout tak vaši strategii o úroveň výše
E-mailing je stále jedním z nejlepších komunikačních a marketingových nástrojů, které máme k dispozici. Zapojení SMS do e-mailingové strategie ale může sílu vašeho e-malingu ještě zvýšit. Ptáte se jak? Čtěte dále a zjistíte, co vám zasílání SMS v rámci marketingu může přinést i jak s ním začít.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.