Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

Vše, co byste měli vědět o tempu rozšiřování seznamu
Tempo rozšiřování seznamu (anglicky „list growth rate“) je důležitou metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli nejen při posuzování, jestli byla kampaň úspěšná, či nikoliv, ale také při hodnocení e-mail marketingu jako celku. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Vše, co byste měli vědět o míře vrácení
Míra vrácení (anglicky „bounce rate“, často uváděná jen pod zkratkou BR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Vše, co byste měli vědět o konverzním poměru
Konverzní poměr (anglicky „conversion rate“, často uváděné jen pod zkratkou CR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Zpřístupněte vaše e-maily širšímu publiku
Vaše e-maily mají vypilované copy a atraktivní grafiku, důkladně segmentujete publikum a využíváte ty správné kampaně. Můžete však udělat ještě víc. Zpřístupnit vaše e-mailové zprávy odběratelům, na které se často zapomíná.

Vše, co byste měli vědět o míře prokliku
Míra prokliku (anglicky „click-through rate“, často uváděná jen pod zkratkou CTR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Vše, co byste měli vědět o míře odhlášení
Míra otevření (anglicky „unsubscribe rate“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Zaslouží si samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Stále patří emotikony do e-mailů?
Emotikony se v e-mail marketingu začaly aplikovat pro upoutání pozornosti odběratele. V současné době to však má efekt spíše opačný, protože emoji vkládá do předmětu nebo preheaderu téměř každý. Má tedy tahle praktika ještě vůbec smysl?

Vše, co byste měli vědět o míře otevření
Míra otevření (anglicky „open rate“, často uváděná jen jako „OR“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Co používat místo no reply e-mailové adresy
Už v jednom z minulých článků jsme si podrobně vysvětlili, že používání no-reply e-mailové adresy představuje marketingovou no-go zónu. A protože obsah textu je stále aktuální, nemá smysl se jakkoliv opakovat – pojďme si raději názorně ukázat, čím tento nešvar můžete nahradit.

E-mail vítězí v závodu komunikačních kanálů. Přesvědčte se sami
E-mailing by měl být důležitou, ne-li hlavní částí marketingové strategie. Jeho výsledky mluví samy za sebe. Přesvědčte se o nich na vlastní oči v naší infografice.
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.