Kategorie:
Obsah a copywriting e-mailů
Snižte míru opuštěného košíku – poradíme, jak na to
V oblasti e-commerce je pro e-shopy jedním z největších problémů vysoká míra opuštěných košíků. Situace, kdy si zákazník na poslední chvíli rozmyslí nákup, je pro obchodníky frustrující. Promyšlený e-mailing často dokáže tuto situaci zachránit, ale můžete udělat i opatření, díky kterým k opuštění košíku vůbec nedojde. Pojďme se podívat, jaké strategie jsou účinné.
E-malingové hovory: Newslettery, při kterých se sbíhají sliny
Je tady první díl série e-mailingových hovorů, která vás seznámí s e-mailovým marketingem ostřílených i začínajících firem. Dnes můžete nahlédnout pod pomyslnou marketingovou pokličku plzeňské společnosti CrossCafe, která provozuje síť kaváren s prémiovou kávou, domácími dorty a koláči a dalšími pochoutkami vlastní výroby.
Co je CLV a jak s ní pracovat v e-mailingu?
Získávání nových zákazníků versus udržení těch původních. Do čeho se vyplatí investovat a kolik? Tak přesně to vám prozradí customer lifetime value. Metrika, která vám nejen poradí, jak efektivně rozdělovat marketingový rozpočet, ale také jak zvýšit své výnosy. Odhalte, jakou mají hodnotu různí zákazníci pro vaše podnikání, a přečtěte si, jak s CLV pracovat.
SPAM znaky v newsletteru a jak se jim vyhnout
Stojí za nedoručením vašich zpráv a k tomu všemu negativně ovlivňují reputaci. SPAM znaky v marketingovém e-mailu zkrátka nechcete. Nepřináší nic dobrého. Podívejme se společně na to, jak se jim vyhnout. Překonejte překážky v podobě antispamových filtrů Ani...
Které e-maily dosahují lepších metrik – newslettery, nebo automatizace?
Newslettery a automatizace jsou dvě klíčové oblasti e-mailového marketingu. Víte, které z nich jsou otevíranější a proklikovější? Včeliště už delší dobu sbírá data jednoho z klientů, které vám teď můžeme prezentovat.
Jak využít nákupní cyklus v e-mailovém marketingu
Nákupní cyklus je důležitým faktorem, který byste měli zohlednit ve své e-mail marketingové strategii. Pokud tedy chcete, aby dobře fungovala. Když nejprve pochopíte cestu zákazníka, bude snazší definovat cíle a naplno využívat potenciál e-mailingového nástroje.
Vše, co byste měli vědět o návratnosti investic v e-mailingu
Návratnost investic (anglicky „return on investments“, často uváděná jen pod zkratkou ROI) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Vše, co byste měli vědět o tempu rozšiřování seznamu
Tempo rozšiřování seznamu (anglicky „list growth rate“) je důležitou metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli nejen při posuzování, jestli byla kampaň úspěšná, či nikoliv, ale také při hodnocení e-mail marketingu jako celku. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Vše, co byste měli vědět o míře vrácení
Míra vrácení (anglicky „bounce rate“, často uváděná jen pod zkratkou BR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Vše, co byste měli vědět o konverzním poměru
Konverzní poměr (anglicky „conversion rate“, často uváděné jen pod zkratkou CR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.