Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
E-maily generované AI: Jaké nástroje využívat?
Vypilované texty e-mailů jsou stejně důležité jako líbivá grafika. Možná ještě důležitější. Ke čtivému textovému obsahu vám pomůže umělá inteligence, která je dnes součástí mnoha e-mailingových nástrojů. A pokud není, existují jiné možnosti. Podívejte se, jak využít...
Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům
E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy. Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu E-shop...
Jaké prvky by měl obsahovat váš e-mailing pro budování silného brandu?
Víte, jaké konkrétní brand prvky zakomponovat do e-mailů, aby se vaše firma stala pro e-mailové příjemce důvěryhodnou a snadno zapamatovatelnou? Přečtěte si, které to jsou, a jejich používáním se odlište od konkurence. Konzistentnost jako základní prvek e-mailingu pro...
Představujeme vám nový nástroj na získávání e-mailových kontaktů a objednávek
Co kdybychom vám řekli, že existuje možnost získat kontakt na zákazníka, který jen pomyslel na to, že chce nakupovat na vašem e-shopu? Nebo ještě lépe – ke kontaktu bude rovnou i objednávka. Zaujalo vás to? Pak si přečtěte něco o Děkovačce, která k získání nových...
Proč propojit e-mailing s CRM systémem
Dobře nastavený e-mailový marketing dokáže opravdu divy. A pokud ho propojíte s CRM systémem, můžete se těšit přímo na zázraky. Prostřednictvím e-mailů zůstanete v kontaktu se svými zákazníky, budete rozvíjet váš vztah. Dobrý CRM systém vám umožní tyto vztahy poznat do hloubky a efektivně je řídit.
Brand marketing: budujte značku pomocí e-mailingu
Brand není jen název, logo a slogan. U značky jde zejména o to, jak vás vnímají vaši zákazníci. Je to pocit, který v nich vaše firma vyvolává. Aby emoce zákazníků fungovaly ve váš prospěch, je třeba značku strategicky budovat a e-mailový marketing je pro to skvělým nástrojem. Pokud ho dokážete správně uchopit.
Jak vnímají e-maling jeho příjemci? Podívejte se, co ukázal náš průzkum
Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování? Zeptali jsme se více než 100 respondentů a na výsledek se můžete právě teď podívat.
Získejte nové kontakty pomocí Lead Ads na Facebooku
Rozšiřte svou databázi kontaktů prostřednictvím nejpoužívanější sociální sítě v Česku – Facebooku. Nové e-mailové adresy a další relevantní informace o uživatelích této platformy vám pomůže získat takzvaná Lead kampaň neboli reklama na sběr kontaktů. Její nastavení i propojení s e-mailingovým nástrojem zvládnete hravě za pár desítek minut. Stačí postupovat krok za krokem podle našeho návodu.
E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí
Nad prvním dílem e-mailingových hovorů se sbíhaly sliny, ten druhý bude k nakousnutí. Tak totiž označuje výsledky své práce Alžběta Vintrová – copywriterka, korektorka, držitelka Ceny československého LinkedInu 2022 a jedna z přednášejících na konferenci Hvězdy e-mailingu 2023. Alžběta má k e-mailingu hodně co říci nejen z hlediska copy, ale také stran dosahu, protože tento kanál sama bohatě využívá.
Jak pro e-shop na Shoptetu vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
Který je nejlepší? Tahle otázka vás nejspíš napadne, když hledáte vhodný e-mailingový nástroj. A jistě byste rádi dostali jasnou odpověď a doporučení. Jenže ten nejlepší nástroj právě pro váš e-shop vyberete na základě úplně jiných otázek. Které to jsou?
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.