Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu
Jak na funkční strategii e-mail marketingu?
Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah se zákazníkem? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky. Poradíme vám,...
Jak na pokročilou segmentaci kontaktů
Segmentace kontaktů je základním kamenem kvalitního e-mailingu. Segmentované e-maily jdou ruku v ruce s personalizací, takže jsou cílenější, odběratele tolik neotravují a mají větší efekt. Způsobů segmentace existuje mnoho, my se dnes podrobněji podíváme na...
Jak je to s doménou třetího řádu
Pomůže vám odesílání marketingových sdělení ze subdomény ochránit reputaci domény primární? Donedávna panoval názor, že ano. My se však přesvědčili o opaku. Pojďme se teď na význam domény 3. řádu podívat podrobněji. Co je doména 3. řádu Na začátek malé shrnutí. Domény...
Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.
Co je nového ve světě e-mailingu
I když se může zdát, že se v e-mailovém marketingu nic nemění, není to tak úplně pravda. Nástroje přicházejí s různými vylepšeními, publikují průzkumy a odborné články. Podívejte se, kdo se v posledních měsících nejvíce činil. Ecomail se stále vylepšuje Vývojáři v...
Nepodceňujte kvalitní copy a pište e-maily, které nenudí
I když využíváte designové a vizuálně líbivé šablony e-mailů, neměli byste zapomínat na kvalitní otextování e-mailů, kterými k zákazníkům promlouváte. Někdy totiž obrázek nestačí a text toho řekne víc.
Osvěžte svou komunikaci dynamickými a interaktivními e-maily
Statické e-maily jsou již v dnešní době raritou. Běžně se setkáváme s prvky, které svou formou rozbíjejí strohost klasických e-mailů. Jde o dynamické a interaktivní (nebo také kinetické) prvky. Tyto dva pojmy se často zaměňují (či sjednocují). Pojďme se na ně podívat...
E-maily generované AI: Jaké nástroje využívat?
Vypilované texty e-mailů jsou stejně důležité jako líbivá grafika. Možná ještě důležitější. Ke čtivému textovému obsahu vám pomůže umělá inteligence, která je dnes součástí mnoha e-mailingových nástrojů. A pokud není, existují jiné možnosti. Podívejte se, jak využít...
Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům
E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy. Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu E-shop...
Jaké prvky by měl obsahovat váš e-mailing pro budování silného brandu?
Víte, jaké konkrétní brand prvky zakomponovat do e-mailů, aby se vaše firma stala pro e-mailové příjemce důvěryhodnou a snadno zapamatovatelnou? Přečtěte si, které to jsou, a jejich používáním se odlište od konkurence. Konzistentnost je klíčem k úspěchu V e-mailovém...
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.