Kategorie:
Návody pro e-mail marketing
4 způsoby, jak propojit firemní blog s e-mailingem
V marketingu je vše propojeno jako puzzle, jeden krok souvisí s druhým a druhý zase s třetím. Věděli jste například, že stojí za to propojit firemní blog s e-mailingem? Když jako marketér získáte kontaktní e-maily na…
12 možných důvodů, proč e-maily končí ve spamu. Neděláte je také?
Nad přípravou newsletteru nebo jiné e-mailové kampaně strávíte dost času, možná zapojíte i několik lidí. Pokud pak spadne do spamu, přinejmenším to naštve. Jak se toho vyvarovat? Třeba se dopouštíte…
Jak zvýšit doručitelnost e-mailů
V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…
Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?
I e-mail marketing má své trendy. Příjemci e-mailů jsou rozmlsaní vzrůstající kvalitou, a vy tak budete muset zapojit nové technologie a postupy, které vám pomohou získat nové adresáty, a hlavně si udržet ty…
7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu
E-mailový marketing je v současné době velmi účinným nástrojem k oslovení požadované skupiny lidí. Vytvoříme tu správnou zprávu a ve správný okamžik ji pošleme na vybranou skupinu e-mailových adres. To vše jsme udělali tak dobře, jak jen dokážeme… ale byla kampaň úspěšná?
Poradíme, jak zapojit autorespondery do e-mail marketingu
Ušetřete si práci v e-mail marketingu a začněte používat autorespondery. Jde o automatické e-maily, zjednodušeně řečeno „odpovídače“, které za vás dokážou odpovídat pisatelům. Nejčastěji firmy používají časové…
10 lead magnetů, díky kterým rozšíříte svou databázi kontaktů
Díky lead magnetům, nebo chcete-li magnetům na zákazníky, dokážete přitáhnout pozornost, nalákat. Cílem je, aby čtenáři klikli na to, co chcete, udělali akci, kterou chcete, nebo vám zanechali svůj…
Budoucnost úspěšných e-mailingových kampaní je v automatizaci
Automatizace e-mailingu je základem téměř každého efektivního e-mailingového marketingu, dokáže vám ušetřit stovky hodin ruční práce, a přinese lepší výsledky. Co je automatizace? Jde o automatické zpracování dat a realizaci…
Existuje ideální frekvence a načasování e-mailů?
„Jak často bych měl e-maily rozesílat?“ Jedna z prvních otázek, která padne, když se pustíte do e-mailového marketingu. V tomto článku vám předáme tipy, které jsme ve Včelišti nasbírali z vlastních…
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.