Kategorie:

Návody pro e-mail marketing

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?

Jak být trendy v e-mail marketingu v roce 2019/2020?

I e-mail marketing má své trendy. Příjemci e-mailů jsou rozmlsaní vzrůstající kvalitou, a vy tak budete muset zapojit nové technologie a postupy, které vám pomohou získat nové adresáty, a hlavně si udržet ty…

7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu

7 nejdůležitějších metrik u e-mailingu a 2 rady k tomu

E-mailový marketing je v současné době velmi účinným nástrojem k oslovení požadované skupiny lidí. Vytvoříme tu správnou zprávu a ve správný okamžik ji pošleme na vybranou skupinu e-mailových adres. To vše jsme udělali tak dobře, jak jen dokážeme… ale byla kampaň úspěšná?

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Nejpopulárnější

Doporučené nástroje na e-mail marketing