Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

7 pravidel, díky kterým budete posílat dokonalé newslettery
Newsletter je efektivní marketingový nástroj, díky kterému můžete svým klientům a zákazníkům e-mailem posílat informace o novinkách, akcích, slevách, bonusech a spoustu dalších zpráv. Aby byl váš newsletter čtivý a přinesl kýžené výsledky, měli byste se zuby nehty držet 7 základních pravidel.

Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu
CTA, call to action, výzva k akci. Všechny tři pojmy znamenají totéž a jejich cílem je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete.

Díky A/B testování bude mít každý váš další e-mail lepší výsledky
V jaký čas reagují vaši odběratelé na e-maily nejlépe? Vyhovuje jim více textu, nebo obrázků? Jakou výzvu k akci zvolit, aby byla co nejefektivnější? Při odesílání svých e-mailových kampaní si kladete spoustu otázek, na které zdánlivě nemáte odpovědi.

Preheader a nejčastější chyby, které snižují otevíranost vašich e-mailů
O předmětech e-mailů a jejich významu už jste asi slyšeli mnohé. Ale co takový preheader? Tomu už takový význam nepřikládáme. Přitom není o nic méně důležitý.

Valná většina firem personalizaci dosud ignoruje – a o hodně přichází. Buďte napřed
Pokud zákazníkovi, který u vás utratil téměř celou výplatu, pošlete následující den e-mail s ohromujícím výprodejem, s největší pravděpodobností o něj přijdete. V čem je chyba?

Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní
Transakční e-mail rovná se automatická zpráva, která se sama odešle adresátovi ve chvíli, kdy udělá požadovanou akci na vašem webu nebo v nějaké aplikaci. Potřebujete potvrzovat objednávky, oznamovat odeslání zboží nebo jiné údaje zákazníkům či klientům?

Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?
Milované, nenáviděné, infantilní. Emoji neboli smajlíci v textu evokují různé pocity. Vysmátí, ale i nešťastní smajlíci jsou v dnešní době běžně využívanou součástí konverzace mezi lidmi, a to hlavně na sociálních sítích nebo při posílání zpráv prostřednictvím mobilního telefonu.

Zeptali jsme se českých e-mailingových nástrojů na trendy pro rok 2020
Rozhodli jsme se oslovit zástupce českých e-mailingových nástrojů a zeptali jsme se jich na názor, v čem vidí budoucnost e-mailů, případně jaké chystají novinky.

Používat no-reply e-maily, nebo nepoužívat? Tady máte odpověď
A zase ti roboti! Tentokrát ale e-mail marketingu zrovna nehrají do karet. Řeč je o e-mailových adresách se slovy no reply, noreply, no-reply, na něž nelze odpovědět.

Inspirujte se 7 trendy pro e-mailing v roce 2020
Rok 2020 má být podle čínského horoskopu novým začátkem. Začněte tedy s něčím, co vás vyhoupne nahoru v e-mail marketingu. Sledujte trendy a zapojte je i do své praxe. Abyste nemuseli hledat a tápat, co je momentálně in, shrnuli jsme pro vás to nej, po čem můžete letos v e-mailingu sáhnout. Vzhůru do objevování!
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.