první nezávislý
Blog o e-mail marketingu
To nejlepší na váš e-mail
Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.
Nejnovější články
E-mailing o Vánocích: kdy se vyplatí rozesílat zprávy a kdy nechat zákazníky vydechnout
Vánoční svátky a obecně poslední čtvrtletí roku je zlatým dolem pro řadu obchodníků. Aby získali co nejvíce zákazníků, sází často na e-mailing. Jestliže i vy chcete, aby v předvánočním čase vaše e-maily vynikly mezi ostatními, čtěte dál.
Tvoříte landing page? Poradíme vám, jak se nepřipravovat o konverze
Pokud bychom měli doslova přeložit výraz landing page, půjde o stránku, na které přistanou návštěvníci. Předtím než na ni odkážete ve svých e-mailových kampaních, přečtěte si náš článek. Prozradíme vám tipy pro ideální stavbu landing page a nakonec vám dáme i checklist, díky kterému si zkontrolujete, jestli jste na nic nezapomněli.
Zprávy nad zlato: Jak si udržet zákazníky pomocí e-mailové sekvence
Proč se věnovat pravidelnému rozesílání e-mailů? Protože právě e-mailový marketing je velmi silnou zbraní online marketingu. Pokud děláte svůj marketing poctivě a správně, určitě by tvorba databáze kontaktů ani e-mailing neměly chybět ve vaší strategii.
Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?
Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.
Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO
Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…
Jak napsat e-mail, který probudí konverze
Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.
Témata
O projektu
Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!