první nezávislý

Blog o e-mail marketingu

To nejlepší na váš e-mail

Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.

Nejnovější články

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Jak a proč zapojit do segmentace i engagement?

Segmentace je základním kamenem efektivního e-mailingu. Díky ní budou vaše kampaně cílenější, nebudou vaše odběratele obtěžovat a potěší vás vyšší mírou otevření a prokliky. Podle průzkumu MailChimp mají segmentované kampaně v průměru o 14,4 % lepší míru otevření a o 14,9 % lepší míru prokliku. Z našich zkušeností ale můžete dosáhnout i násobně lepších výsledků.

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO

Využijte sílu e-mail marketingu pro lepší SEO

Je sice pravdou, že vyhledávače nemohou ve většině případů indexovat a prohlížet vámi zaslané e-mailové kampaně a neberou v potaz ani úspěch v podobě velikosti vaší databáze. Mohlo by se tak zdát, že vám e-mailing vám v SEO nepomáhá. Ale…

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Jak napsat e-mail, který probudí konverze

Pište své e-maily tak, aby nikdo neměl důvod je odeslat do věčných lovišť – tedy do spamové schránky nebo rovnou do koše. Ať už jste copywriter, nebo ne, pokud si dokážete pohrát se slovy a zaujmout, můžete zabít hned 5 much jednou ranou.

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů

V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Doporučené nástroje na e-mail marketing

O projektu

Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!