první nezávislý
Blog o e-mail marketingu
To nejlepší na váš e-mail
Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.
Nejnovější články
E-mailingové hovory: E-mailing vnímám jako investici, která se mi bohatě vrátí
Nad prvním dílem e-mailingových hovorů se sbíhaly sliny, ten druhý bude k nakousnutí. Tak totiž označuje výsledky své práce Alžběta Vintrová – copywriterka, korektorka, držitelka Ceny československého LinkedInu 2022 a jedna z přednášejících na konferenci Hvězdy e-mailingu 2023. Alžběta má k e-mailingu hodně co říci nejen z hlediska copy, ale také stran dosahu, protože tento kanál sama bohatě využívá.
Jak pro e-shop na Shoptetu vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
Který je nejlepší? Tahle otázka vás nejspíš napadne, když hledáte vhodný e-mailingový nástroj. A jistě byste rádi dostali jasnou odpověď a doporučení. Jenže ten nejlepší nástroj právě pro váš e-shop vyberete na základě úplně jiných otázek. Které to jsou?
Jak plánovat newsletter pomocí Freela: mini případovka
Když máte jasno ohledně obsahu, nastavení a zobrazení newsletterů, začnete si lámat hlavu, jak si celý proces tvorby zjednodušit. A hlavně jak ohlídat, aby newslettery odcházely včas, bez chyb a (pokud možno) bez stresu. Tajemství spočívá v efektivní organizaci práce. Konkrétní postup své praxe nasdílel marketingový tým z Freela, aplikace pro projektové řízení a týmovou komunikaci.
Zařaďte do svého e-mailového marketingu doporučení od úspěšných profesionálů
V lednu jsme se zúčastnili konference E-mail Restart 2023, která byla plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Nejdůležitější rady jsme pro vás shrnuli do přehledného cheatsheetu, díky kterému si můžete zkontrolovat, jestli postupujete dle uvedených doporučení.
Už jste slyšeli o nenátlakovém marketingu? Dá se využít i v e-mailingu
Vnímání, pozornost, emocionální reakce, rozhodování, konverze… Přestože některé z těchto principů mohou být intuitivní, mnohé jsou založené na hlubokých výzkumech a experimentech prováděných psychologickými odborníky.
Jak na optimalizaci e-mailů pro mobilní zařízení
Stále více lidí otevírá své e-maily na mobilních zařízeních. Optimalizace pro telefony je tak více než důležitým krokem, abyste neztráceli potenciální zákazníky. V opačném případě se může stát, že příjemci sdělení odstraní nebo se odhlásí z pravidelného odběru. Je proto nasnadě, že by optimalizaci e-mailových kampaní pro mobilní zařízení měli online marketéři věnovat prvořadou pozornost. Tady je šest osvědčených postupů pro optimalizaci e-mailů, které vám pomohou zlepšit vaše marketingové úsilí.
![](https://mailujeme.cz/wp-content/uploads/2019/06/3D_ebook.png)
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.
Témata
O projektu
Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!