první nezávislý
Blog o e-mail marketingu
To nejlepší na váš e-mail
Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.
Nejnovější články
SPAM znaky v newsletteru a jak se jim vyhnout
Stojí za nedoručením vašich zpráv a k tomu všemu negativně ovlivňují reputaci. SPAM znaky v marketingovém e-mailu zkrátka nechcete. Nepřináší nic dobrého. Podívejme se společně na to, jak se jim vyhnout. Překonejte překážky v podobě antispamových filtrů Ani...
Vyhněte se nejčastějším chybám v e-mailech. Pravopisným i jiným
Že si máte každý e-mail před odesláním pořádně zkontrolovat, jste se jistě dočetli už mnohokrát. Přesto se s chybami v newsletterech stále setkáváme. Nepozornost odesílatele? Spíše nevědomost. Některé znaky nebo slova máme zkrátka zafixované špatně. O které jde?
Které e-maily dosahují lepších metrik – newslettery, nebo automatizace?
Newslettery a automatizace jsou dvě klíčové oblasti e-mailového marketingu. Víte, které z nich jsou otevíranější a proklikovější? Včeliště už delší dobu sbírá data jednoho z klientů, které vám teď můžeme prezentovat.
Data ukazují, že díky transakčním e-mailům si vybudujete základnu věrných fanoušků
Nejen ďábel, ale i úspěch se skrývá v detailech. A taková zdánlivě nepodstatná věc, jako je (ne)možnost odpovědět na transakční e-mail, může u více než 60 % zákazníků ovlivnit, zda vůbec – nebo v jaké míře – u vás ještě nakoupí. V tomto článku zjistíte to nejdůležitější, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech, abyste dokázali maximálně využít jejich potenciál.
Jak využít nákupní cyklus v e-mailovém marketingu
Nákupní cyklus je důležitým faktorem, který byste měli zohlednit ve své e-mail marketingové strategii. Pokud tedy chcete, aby dobře fungovala. Když nejprve pochopíte cestu zákazníka, bude snazší definovat cíle a naplno využívat potenciál e-mailingového nástroje.
Lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?
Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Podívejte se, jak lze využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu.
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.
Témata
O projektu
Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!