Pololetní e-mailingové novinky, které by vám neměly uniknout

  1. Hlavní strana
  2.  » 
  3. Novinky
  4.  » Pololetní e-mailingové novinky, které by vám neměly uniknout

Zůstaňte v obraze a přečtěte si, co se za první pololetí roku 2023 událo ve světě e-mail marketingu. Přinášíme vám shrnutí zajímavých vylepšení, která nyní najdete ve vybraných e-mailingových nástrojích.

Ecomail jde naproti e-shopařům

Pokud provozujete e-shop na jedné z aktuálně nejrychleji rostoucích platforem Upgates, tak vás jistě potěší, že je nyní propojena s nástrojem Ecomail. Můžete se proto rozloučit s ručním nahráváním kontaktů, které již probíhá automaticky a v reálném čase. Stejně tomu je i u přenosu historických objednávek nebo třeba slevových kupónů. Tyto a další funkce vám tak usnadní segmentaci i cílení vašich kampaní.

Poměrně snadno a rychle mohou ale e-mailing na Ecomailu rozjet už i e-shopaři z Webarealu a Prestashopu. Díky propojení můžete nyní plně využívat data ze svého e-shopu k tvorbě newsletterů nebo automatizovaných kampaní.

Dobrou zprávu máme i pro stávající uživatele a tou je nová podoba prostředí pro Správu účtu. Podívejte se na jeho upravený vzhled, další dvě sekce a řadu vychytávek, například:

  • možnost přidat detailnější informace o klientech,
  • změnit si profilový obrázek agentury nebo barvu lišty,
  • jednodušší ověření odesílací a trackovací domény,
  • přehlednější vyhledávání pluginu pro e-shopová a CRM řešení,
  • sekce Pro vývojáře, kam můžete toho svého snadno odkázat.

Poslechněte si všechny novinky u Ecomailu.

Novinky v e-mailingu: Ecomail

Zdroj obrázku

V Leadhubu se objevil nevítaný host

Shopteťáci pracující s Leadhubem si možná už všimli nového opt-out checkboxu. Tento „Nepřeji si odebírat newslettery“ box v nástroji přibyl v reakci na úpravu způsobu k udělení (ne)souhlasu se zasíláním obchodních sdělení ze strany Shoptetu.

V případě, že váš zákazník tento nesouhlas zaškrtne, nástroj ho nepřidá do žádného z vašich odběratelských listů. Zároveň s tím ho automaticky odhlásí všude, kde byl doposud přihlášen. Obáváte se, jak to ovlivní vaši databázi? Zdá se, že prozatím nijak zásadně. Podle průzkumu samotného Leadhubu totiž udělí nesouhlas v průměru pouze 20–25 % lidí.

Novinky v e-mailingu. Leadhub

Zdroj obrázku

SmartEmailing vám poví, kteří zákazníci se vám nejvíce vyplatí

Na letošním veletrhu Reshoper představil novou službu také SmartEmailing. Jedná se o RFM analýzu, kterou pro vás provedou jejich e-mailoví specialisté. RFM analýza představuje způsob, jak segmentovat zákazníky na základě jejich nákupního chování. Pomůže vám poznat ty, kteří vám nejvíce vydělávají, a napoví vám, jak zlepšit cílení kampaní i snížit náklady. Přečtěte si, jak můžete zvýšit zisky díky RFM analýze.

Věnujte se e-mailingu i na cestách díky aplikacím

Marketingový nástroj Boldem aktualizoval svou aplikaci pro Android, která slibuje jednodušší přístup ke statistikám na mobilním telefonu. Co její vylepšená verze obsahuje?

  • Propojení s Upgates
  • Širší možnosti segmentace
  • Novou funkci Vlastní meta tag

Poslední zmíněný bod slouží k takzvanému topování vašich kampaní. Zajímá vás, jak zařídit, aby vaše e-maily zůstaly v Seznam schránkách na prvních místech? Zjistěte o funkci více.

Novinky v e-mailingu: SmartEmailing 1
Novinky v e-mailingu: SmartEmailing 2

Zdroj obrázků

Pozadu nezůstal ale ani nástroj MailerLite, který se pro změnu zaměřil na aplikaci pro systém iOS. Tu si můžete stáhnout na iPad nebo na iPhone a odkudkoliv s ní spravovat své e-mailové kampaně. Pohodlně můžete na pár kliknutí naplánovat odeslání rozesílky, podívat se na statistiky nebo spustit A/B test.

Za nejzajímavější však považujeme možnost nahrávat nové e-mailové adresy skrz jejich naskenování, což se vám může hodit na offline akcích, jako jsou veletrhy nebo semináře. Z těch pak můžete také pořídit fotografii a rovnou ji do aplikace jednoduše nahrát.

Zdroj obrázku

Chybí vám kreativita? ChatGPT podá pomocnou ruku

Předpovědi pro rok 2023 se naplnily. Umělá inteligence začíná ovládat marketingový svět a ten e-mailingový není výjimkou. Chatovací robot ChatGPT od firmy OpenAI vám nově pomůže tvořit e-mailová sdělení už i v Leadhubu. Funkci si můžete vyzkoušet zdarma a obrátit se na AI s následujícími požadavky:

  • zkrácení textu,
  • přeformulování původního sdělení,
  • vygenerování textu na libovolné téma,
  • vymyšlení nadpisů,
  • vytvoření vhodného předmětu e-mailu.

S touto nevyčerpatelnou studnicí nápadů za klávesnicí nebyla příprava čtivých e-mailů nikdy snazší. Inspirujte se, jak správně zadávat AI pokyny.

Novinky v e-mailingu: ChatGPT 1
Novinky v e-mailingu: ChatGPT 2
Novinky v e-mailingu: ChatGPT 3

Zdroj obrázků

A to není vše

Přečtěte si, jaké další novinky a trendy v e-mailingu nás tento rok ještě čekají. Všechny jsme pro vás sepsali do čtyřdílné minisérie shrnující nejzajímavější poznatky z konference E-mail Restart. Tak se pusťte do čtení.

Připojte se k naší FB skupině, ať vám v oblasti e-mail marketingu nic neunikne.
Oldřiška Hradcová

Oldřiška Hradcová

Oli připravuje obsah na sociální sítě, spravuje klientům firemní profily, nastavuje a optimalizuje inzerci na Meta a dalších platformách a píše texty.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu

Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.

Témata

Doporučené nástroje na e-mail marketing

Share This