Kategorie:
Novinky v e-mail marketingu

7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.

Jak pomocí storytellingu zaujmout příjemce vašich e-mailů
E-mailing je nenahraditelným nástrojem digitálního marketingu. Co kdyby ale každá odeslaná zpráva nebyla jen další hromadný e-mail, ale stala se příběhem, který zaujme a inspiruje? Právě tady přichází na řadu storytelling – umění vyprávět příběhy, které s příjemci...

Jak zvýšit doručitelnost e-mailů
V ideálním světě vytvoříte a pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům, oni ho dostanou do své mailové schránky, vzápětí otevřou a vyberou si některou z akcí, kterou jim nabízíte a ze které máte prospěch vy i oni. Svět internetu…

Jaký byl rok 2024 ve světě e-mailingu a co z toho plyne pro rok 2025?
Může se zdát, že se v e-mailovém marketingu nic nemění. Ve skutečnosti je to však právě naopak. Umělá inteligence neustále mění pravidla hry a přináší nové výzvy, jiná témata jsou naopak nadčasová a stále palčivá. O čem se mluvilo v roce 2024 a co můžeme čekat v roce...

10 + 1 tipů pro e-mailing v hlavní nákupní sezóně: E-book plný know-how
Připravte se na sezónu včas a nic neponechejte náhodě. V e-booku od Ecomailu zjistíte, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, jak správně nastavit kampaně, ale také jak motivovat nové zákazníky k dalším nákupům. Na více než 60 stránkách najdete praktické příklady,...

Jak na funkční strategii e-mail marketingu
Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah se zákazníkem? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde. Jedině marketing tvořený systematicky a s jasným úmyslem může přinášet výsledky. Poradíme vám,...

Jak na pokročilou segmentaci kontaktů
Segmentace kontaktů je základním kamenem kvalitního e-mailingu. Segmentované e-maily jdou ruku v ruce s personalizací, takže jsou cílenější, odběratele tolik neotravují a mají větší efekt. Způsobů segmentace existuje mnoho, my se dnes podrobněji podíváme na...

Jak je to s doménou třetího řádu
Pomůže vám odesílání marketingových sdělení ze subdomény ochránit reputaci domény primární? Donedávna panoval názor, že ano. My se však přesvědčili o opaku. Pojďme se teď na význam domény 3. řádu podívat podrobněji. Co je doména 3. řádu Na začátek malé shrnutí. Domény...

Obsah generovaný uživatelem a jak ho využít v e-mailingu
Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah generovaný uživatelem. Zákazníky zpravidla velmi baví, a navíc jde o finančně nenáročnou formu propagace, díky níž se dostanete do povědomí zákazníků a získáte potřebný obsah.

Co je nového ve světě e-mailingu
I když se může zdát, že se v e-mailovém marketingu nic nemění, není to tak úplně pravda. Nástroje přicházejí s různými vylepšeními, publikují průzkumy a odborné články. Podívejte se, kdo se v posledních měsících nejvíce činil. Ecomail se stále vylepšuje Vývojáři v...
Sledujte nás

E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.