Pravidelní čtenáři našeho blogu už jistě ví, co SmartEmailing je. Zmiňovali jsme ho několikrát. Teď vám přinášíme novinky, kterými se může tato inteligentní aplikace pochlubit. Vy, kteří tento nástroj zatím neznáte, nezoufejte a čtěte dál, v článku se s ním seznámíte.
SmartEmailing = inteligentní e-mail marketing
Dlouhodobé výsledky mluví jasně – e-mailový marketing je nejefektivnější způsob pro získávání nových a udržení stávajících zákazníků. Aby však byl opravdu úspěšný, potřebujete spolehlivý nástroj. Troufáme si tvrdit, že tím SmartEmailing rozhodně je.
Nejoblíbenější česká platforma pro e-mail marketing nabízí řešení pro:
- rozesílání e-mailů a kampaní dle připravených šablon,
- sběr kontaktů na zákazníky,
- automatizovaný e-mailing,
- SMS rozesílky.
SmartEmailing disponuje velkým množstvím funkcí pro moderní e-mailing, jako jsou například:
- webové formuláře v mnoha variantách,
- šablony, které si můžete upravit a přizpůsobit vaší značce,
- segmentace kontaktů podle libovolných kritérií,
- personalizace textů a přání k svátku,
- statistiky, které vás posunou dál,
- možnosti A/B testování
- a mnoho dalších.
Unikátní spojení expertů v oboru
Pojďme teď k novinkám a začněme tou největší – partnerství SmartEmailingu s Meirem. Meiro je analytický nástroj, který identifikuje a propojuje zákaznická data z online i offline zdrojů. Co to ale znamená pro uživatele?
1. Získání kompletních zákaznických dat
Meiro umí neskutečné věci při sběru a třídění zákaznických dat.
- Identifikuje zákazníkovu cestu.
- Zaznamená všechny jeho interakce se značkou.
- Zformuluje jedinečný profil zákazníka s jasnou časovou osou.
- Vytvoří precizní mikro segmentaci zákazníků.
- Všechna data automaticky integruje do SmartEmailingu.
2. Naklonění si zákazníků
Díky takto skvěle strukturovaným datům a přesné segmentaci můžete zajistit individuální komunikaci se zákazníkem. Doručit mu pouze obsah, který ho opravdu zajímá, ve chvíli, kdy ho potřebuje. Dopřát mu tak velmi pozitivní zákaznickou zkušenost. Docela dobrá konkurenční výhoda, že?
3. Podrobné analýzy a vyhodnocení
Meiro CDP ukládá a zpracovává i veškerou zákaznickou interakci s e-mailovými kampaněmi, takže vám automaticky poskytne
- analýzy segmentů,
- vyhodnocení kampaní.
Získat reálné a užitečné výsledky už nemůže být snazší.
Ve správný čas, na správném místě – to je chytrý POP-UP
Další novinkou SmartEmailingu je aplikace Mailocator pro správu chytrých pop-up oken. Tento nástroj je postaven na analýze návštěvnosti vašich stránek a pomůže vám upoutat pozornost návštěvníků. Díky chytrým pop-up oknům můžete sbírat e-mailové adresy jako na běžícím pásu.
Stačí si vybrat typ okna:
- welcome pop-up
- Uvítací nebo také vstupní. Objeví se hned, jak návštěvník otevře webové stránky.
- time pop-up
- Načasované vyskakovací okno, které se zobrazí poté, co byl návštěvník na webu po určitou dobu.
- scroll pop-up
- Vyskočí, když návštěvník webu odroluje do určitého místa.
- exit pop-up
- Poslední snaha udržet potenciálního zákazníka na stránce. Objeví se, když se návštěvník pokusí opustit web.
V rozhraní ho pak jednoduše otextujete a umístíte. A voilà, máte našlápnuto k vysoce efektivnímu e-malingu.
Proč a jak pop-up vůbec používat se dozvíte tady.
Konec „no name“ SMS
Jestli využíváte SMS rozesílky, určitě vás bude zajímat, že nyní si můžete ve SmartEmailingu nastavit název odesílatele. Už žádný nicneříkající kód, ale unikátní jméno. Ať už zvolíte název firmy či e-shopu, nebo své jméno, zákazník bude hned vědět, kdo mu píše. Budete trochu limitovaní maximem 11 znaků včetně mezer a nemožností použít diakritiku, ale i tak máte solidní potenciál získat nespornou výhodu. Příjemci již vaši značku nebo jméno znají, takže budou s větší pravděpodobností zprávy od vás otevírat a skutečně číst.
O SMS marketingu jsme již psali, ale pokud shledáváte opakování matkou moudrosti, nebo vám článek utekl, čtěte zde.
Zhasněte světlo
Hádáte správně, SmartEmailing nyní také přináší možnost nastavení dark mode neboli tmavého režimu. Tento hodně diskutovaný nový trend prohlížečů i aplikací spatřil světlo světa v roce 2018 a již o rok později se stal v podstatě mainstreamem. A víte proč?
- Jasně modré či bílé pozadí oslepuje a oči tak dostávají více zabrat. Zvláště v místnostech s nedostatečným osvětlením.
- Dark Mode může výrazně prodloužit výdrž baterie zařízení, pokud má OLED displej.
- Tmavé pozadí vypadá zajímavěji a barevný text na něm lépe vynikne.
Dark mode nejvíce oceňují ti, kteří pracují v noci nebo si prostě rádi prochází e-maily až před spaním, protože při slabém osvětlení je snazší číst právě v tomto tmavém režimu.
Krásné shrnutí uživatele sociální sítě Reddit:
Ne všechno je však na tmavém pozadí dobré a ne každá e-mailová platforma reaguje na dark mode přívětivě. Doporučujeme proto prostudovat tento článek.
Jak je vidět, vývojáři ve SmartEmailingu rozhodně nezahálí. Drží krok s nezastavitelnou evolucí v digitálním světě a nové vychytávky úspěšně implementují do e-mailingové aplikace. Už teď se těšíme na další novinky a vylepšení, o kterých vás samozřejmě budeme informovat.
0 komentáøù