Kategorie:
E-mail marketing pro e-shopy
8 chyb, kterých se vyvarujete, když e-maily před odesláním dostatečně otestujete
Posíláte newslettery, aniž byste je předtím dostatečně otestovali? Víme o minimálně 8 častých chybách, kterým se díky poctivému testování můžete vyhnout. Zjistěte, které to jsou. Možná je totiž nevědomky děláte i vy.
Odhlašování z newsletteru – jak na to, aby byly spokojené obě strany?
To, že se vám příjemci odhlašují z vaší e-mailové databáze kontaktů, nemusí nutně znamenat, že děláte něco špatně. V tomto článku se podíváme na 6 tipů pro odhlašování a ulevíme vám tím, že tohle jedno kliknutí příjemců vašich e-mailů nemá jen stinnou stránku.
Uvítací e-maily: chopte se své první šance u zákazníků
Uvítací e-mail vám může připadat jako zbytečná zpráva, která potěší, neurazí, ale ve výsledku nic nepřinese. Omyl! Jde právě o jednu z těch e-mailových zpráv, které nesmí chybět v marketingové strategii.
7 pravidel, díky kterým budete posílat dokonalé newslettery
Newsletter je efektivní marketingový nástroj, díky kterému můžete svým klientům a zákazníkům e-mailem posílat informace o novinkách, akcích, slevách, bonusech a spoustu dalších zpráv. Aby byl váš newsletter čtivý a přinesl kýžené výsledky, měli byste se zuby nehty držet 7 základních pravidel.
Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu
CTA, call to action, výzva k akci. Všechny tři pojmy znamenají totéž a jejich cílem je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete.
Díky A/B testování bude mít každý váš další e-mail lepší výsledky
V jaký čas reagují vaši odběratelé na e-maily nejlépe? Vyhovuje jim více textu, nebo obrázků? Jakou výzvu k akci zvolit, aby byla co nejefektivnější? Při odesílání svých e-mailových kampaní si kladete spoustu otázek, na které zdánlivě nemáte odpovědi.
Preheader a nejčastější chyby, které snižují otevíranost vašich e-mailů
O předmětech e-mailů a jejich významu už jste asi slyšeli mnohé. Ale co takový preheader? Tomu už takový význam nepřikládáme. Přitom není o nic méně důležitý.
Valná většina firem personalizaci dosud ignoruje – a o hodně přichází. Buďte napřed
Pokud zákazníkovi, který u vás utratil téměř celou výplatu, pošlete následující den e-mail s ohromujícím výprodejem, s největší pravděpodobností o něj přijdete. V čem je chyba?
Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní
Transakční e-mail rovná se automatická zpráva, která se sama odešle adresátovi ve chvíli, kdy udělá požadovanou akci na vašem webu nebo v nějaké aplikaci. Potřebujete potvrzovat objednávky, oznamovat odeslání zboží nebo jiné údaje zákazníkům či klientům?
Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?
Milované, nenáviděné, infantilní. Emoji neboli smajlíci v textu evokují různé pocity. Vysmátí, ale i nešťastní smajlíci jsou v dnešní době běžně využívanou součástí konverzace mezi lidmi, a to hlavně na sociálních sítích nebo při posílání zpráv prostřednictvím mobilního telefonu.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.