Kategorie:
E-mail marketing pro e-shopy
Důkaz místo slibů: Co e-mailing přináší e-shopům
E-mail marketing dokáže skvěle budovat vztah se zákazníky a podpořit značku. Nemusí být časově ani finančně náročný a v poměru k nákladům může přinést poměrně vysoké tržby. Tady jsou důkazy. Zvýšení tržeb o 105 % díky e-mailingu E-shop...
Jak pro e-shop na Shoptetu vybrat vhodný e-mailingový nástroj?
Který je nejlepší? Tahle otázka vás nejspíš napadne, když hledáte vhodný e-mailingový nástroj. A jistě byste rádi dostali jasnou odpověď a doporučení. Jenže ten nejlepší nástroj právě pro váš e-shop vyberete na základě úplně jiných otázek. Které to jsou?
Rozhovor nejen o e-mail marketingu: Jak kvalitní české nádobí prodává příběh
Vyzpovídali jsme Jana Fabiniho, CEO společnosti Fabini, která vyrábí kvalitní nadčasové nádobí. Jak oblíbený e-shop prohlubuje vztah se zákazníky, jaký obsah firmě funguje na sociálních sítích a jaký je měsíční budget na marketing?
Co je cross-sell kampaň a jak ji můžete využít pro svůj online byznys?
Ve světě marketingu se traduje, že získat nového zákazníka je až 5× těžší než si udržet toho stávajícího. Jedna z metod, která na této znalosti staví, se nazývá cross-sell. V tomto článku si přiblížíme, jak taková e-mailová kampaň může vypadat a co přináší firmám i zákazníkům.
Mají pop-up okna smysl? Ano, když je správně nastavíte
Chcete získat nové zákazníky nebo odběratele newsletterů? Mezi nejjednodušší způsoby, jak získat e-mailové adresy stávajících i potenciálních zákazníků, jsou pop-up okna.
9 návyků, které posunou váš e-mail marketing na vyšší úroveň
Budujete databázi kontaktů a posíláte obsahově hodnotné newslettery. Jaké návyky byste si měli osvojit, abyste databázi udrželi plnou těch správných kontaktů, které o vaše e-maily mají skutečně zájem a těší se na ně?
Double opt-in, nebo single opt-in? Která metoda přinese konverze?
E-mailový marketing dokáže „pouhé“ návštěvníky vašeho webu proměnit v zákazníky. Kromě propracované strategie, poutavých textů nebo neodolatelné nabídky je důležitá ještě jedna věc – způsob přihlášení k odběru novinek. I ten totiž může mít vliv na výsledné konverze z vašeho e-mailového zpravodaje. Je lepší zvolit formu double opt-in, nebo stačí single opt-in?
9 tipů, jak rozšířit databázi kontaktů v B2B segmentu
Databáze kontaktů pro B2B a B2C sektor se může lišit na první pohled v maličkostech, které ale znamenají mnoho. Zajímá vás, jak vytvořit adresář e-mailových kontaktů pro svůj B2B byznys? Inspirujte se našimi tipy, díky kterým můžete s budováním databáze začít nebo ji rozšířit.
Jak využít e-mail retargeting
Jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří navštívili váš e-shop a prohlíželi si konkrétní zboží (nebo ho už dokonce vložili do košíku), ale vytratili se před dokončením objednávky? A co potenciální zákazníci, kteří si zdarma stáhli váš bonusový obsah a zabrouzdali i na prodejní stránku vašeho produktu nebo služby, ale nakonec nenakoupili? Neztraťte je z dohledu a připomeňte se jim. Pomůže vám e-mail retargeting.
7 kroků k aktualizované a čisté databázi kontaktů
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být pro marketéra naprostou samozřejmostí. Jasně, seznam odběratelů čítající tisíce kontaktů sice vypadá hezky, jenže k čemu nám je? Často se jedná o tzv. „mrtvé kontakty“, které si náš e-mail stejně nikdy neotevřou.
Sledujte nás
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.