Co kdybychom vám řekli, že existuje možnost získat kontakt na zákazníka, který jen pomyslel na to, že chce nakupovat na vašem e-shopu? Nebo ještě lépe – ke kontaktu bude rovnou i objednávka. Zaujalo vás to? Pak si přečtěte něco o Děkovačce, která k získání nových potenciálních zákazníků využívá děkovací stránku více než 250 partnerských e-shopů v ČR a na Slovensku. V rámci tohoto článku vám ukážeme, jaké výhody vám Děkovačka může přinést.
Co je to Děkovačka a jak získává kontakty
Děkovačka je do značné míry revoluční řešení, které všem majitelům e-shopů může usnadnit získávání relevantních kontaktů a objednávek.
Celý proces je jednoduchý:
- Zákazník dokončí nákup na kterémkoliv ze zapojených e-shopů (např. Topgal.cz, Kärcher, Svetla24.cz, KetoDiet.cz a mnoho dalších).
- Na obrazovce vyskočí stránka s poděkováním za nákup a s bannerem lákajícím na slevové kupony.
- Po kliknutí na banner je uživatel přesměrován na stránku obsahující slevové kupony od nekonkurenčních e-shopů.
- Zákazník si může vybrat až 3 kupony a nechat si je poslat na zadanou e-mailovou adresu, která se tímto krokem propíše do databáze provozovatele vybraného e-shopu.
Během procesu musí zákazník také souhlasit se zasíláním obchodních sdělení jak ze strany Děkovačky, tak od každého z e-shopů, jehož slevový kupon si nechává zaslat. Tím je legislativě učiněno zadost. Z kuponů v e-mailu může zákazník rovnou přejít do obchodu a začít nakupovat. Vy jako majitelé e-shopu se sami rozhodnete, zda budete používat pro všechny zákazníky totožný kód, nebo zda se každému zájemci vygeneruje unikátní.
Bez jakékoliv výraznější práce navíc získáte kontakt na potenciálního zákazníka, který o vaše produkty či služby sám projevil zájem – je tudíž pro vaše podnikání relevantní a můžete s ním dále pracovat v rámci vašich marketingových kampaní.
5 hlavních výhod Děkovačky
- Hlavní přínos je jasný: nový kontakt na někoho, kdo projevil zájem o vaše produkty nebo služby.
- Děkovačka cílí na lidi v nákupní náladě, takže je získání nového zákazníka pravděpodobnější.
- Kromě toho je obrovským benefitem také absence jakýchkoliv vstupních poplatků. Děkovačku si můžete vyzkoušet na měsíc zdarma a následně platíte pouze za získané kontakty.
- Děkovačka nabízí jednoduchou implementaci na běžně používaná e-shopová řešení.
- Nástroj umožňuje tzv. bidování, které vám pomůže s rozhodnutím, na kterých e-shopech se chcete zobrazovat.
Kolik stojí získání nových kontaktů a objednávek
Pokud nemáte affiliate program a pracujete v rámci marketingové komunikace také s e-mailingem, bude pro vás ideální tarif Výkon, který je nejpoužívanější a obsahuje vše, co Děkovačka nabízí. V tomto tarifu si po vyzkoušení Děkovačky zdarma dobijete kredit a následně budete platit fixní částku za každý kontakt.
Jestli affiliate program máte a o nové e-maily vám tak úplně nejde, bude pro vás dostačující tarif Affiliate, který požaduje pouze provizi z každé získané objednávky. Výše provize musí být minimálně 5 %.
Tarif Affiliate+ má stejné výhody jako Affiliate, ale umožňuje stažení kontaktů jako v případě Výkonu. Cenou za to je 5% provize a 5 korun za každý stažený kontakt.
Pro zjištění dalších podrobností navštivte ceník na stránkách Děkovačky.
Zvládnu implementaci Děkovačky?
Ano, implementovat Děkovačku zvládne snad každý bez ohledu na to, jaké má e-shopové řešení. Přímo na stránkách Děkovačky najdete podrobné manuály, jak ji napojit do jednotlivých řešení, jako jsou:
- Shoptet,
- UpGates,
- Shopify,
- FastCentrik
- a další.
Pokud máte řešení vlastní, postačí zkopírovat dva řádky kódu, který v aplikaci Děkovačka uvidíte, a vložit je do kódu děkovací stránky vašeho e-shopu.
Děkovačka se ale umí integrovat i do vašich e-mailových nástrojů. Aktuálně si automaticky propojíte SmartEmailing a Ecomail, další budou brzy dostupné.
Samozřejmě můžete také kontaktovat podporu Děkovačky, kde vám s implementací i jakýmikoliv dalšími nejastnostmi rádi pomohou.
Získávejte kontakty a objednávky „levou zadní“
Děkovačka vám pomůže získat kontakt na osoby, které jsou v nákupní náladě a projevili zájem o vaše produkty nebo služby, vybrali si vás. Pokud slevový kód nepoužijí, můžete je pomocí e-mailingu v zákazníky proměnit. Přitom se jedná o velmi jednoduché řešení, které zvládne implementovat každý, ale přitom není finančně příliš náročné. Získejte bližší představu o výkonnosti této aplikace v případové studii KetoDiet.cz.
Autorem článku je Děkovačka.
0 komentáøù