Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.
1. Vymyslete způsob, jak váš produkt ozvláštní valentýnský den
Provozujete restauraci nebo wellness centrum, vyrábíte oblečení s potiskem nebo nabízíte vyhlášená vína z celého světa? Zkuste svůj produkt nabídnout takovým způsobem, aby zamilovaným ještě vylepšil jejich svátek. Ať už to bude degustační menu pro dva, hodina v privátní vířivce se šampaňským, nebo párová trička.
2. Při výběru produktů buďte konkrétní
Nedělejte neurčité a příliš obecné kampaně. Naopak se nebojte být v e-mailech opravdu konkrétní a pomozte svým zákazníkům s výběrem toho nejlepšího dárku pro jejich drahou polovičku. Vytipujte třeba tři nejlepší dárky pro ženy i muže a uvidíte sami, jak vám vaši zákazníci budou za tuto drobnou pomoc vděční.
3. Přimějte své zákazníky, aby se do vás zamilovali
Ať se nám to líbí, nebo ne, vše kolem Valentýna je růžové, srdíčkové a květinové. A právě takový by měl být i váš e-mail. Většina e-mailingových nástrojů pro tyto kampaně připravuje speciální šablony, které přesně splňují všechny náležitosti. Tak se nebojte je při rozesílce využít. Určitě ale není třeba to přehánět. E-mail by neměl být kýčovitý a měl by zapadat do vašeho konceptu, aby zákazníci nebyli příliš zmatení, kdo že jim to píše. Pokud se vám valentýnský e-mail do strategie vůbec nehodí, není třeba se do ničeho nutit. Raději pošlete svůj běžný e-mail a jen slůvkem zmiňte nadcházející svátek zamilovaných.
5. Dejte si záležet na předmětu i textaci e-mailu
Tento bod samozřejmě neplatí jen pro valentýnské e-maily, přesto ho musíme zmínit. Valentýn je jedním z těch svátků, které schránky řady uživatelů naplní doslova k prasknutí. Proto je třeba, abyste byli dostatečně originální a kreativní, jinak váš e-mail zapadne v záplavě dalších zamilovaných nabídek. Zkuste najít takový předmět, který spojuje Valentýna s vaším produktem a nezapomeňte (s citem) použít srdíčkovou emotikonu.
0 komentářů