první nezávislý
Blog o e-mail marketingu
To nejlepší na váš e-mail
Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.
Nejnovější články
Nebuďte pozadu a vytvářejte kampaně k výročím
Narozeninové e-maily jsou skvělým způsobem, jak udržet kontakt se zákazníkem a jak mu ukázat, že si ho vážíte. Není divu, že velká část obchodníků, kteří praktikují e-mailový marketing, do něho automatické kampaně k narozeninám a jiným výročím již zařadila. Pojďme se teď všem výročním automatizacím podívat na zoubek.
IP warm-up: co, proč a jak?
Bylo by krásné, kdyby každý e-mail, který vytvoříme a pošleme potenciálním zákazníkům, opravdu dorazil tam, kam má. Jenže realita je bohužel trochu jiná. Většinou míří nezanedbatelná část zpráv rovnou do koše, protože ji poskytovatel schránky považoval za spam. A právě s tím vám může pomoci tzv. IP warm-up. V dnešním článku si vysvětlíme, o co jde, proč je to tak důležité i jak tuto taktiku nejlépe aplikovat.
E-maily plné lásky aneb Jak na valentýnskou kampaň?
Valentýn nám klepe na dveře a naše e-mailové schránky se postupně zaplnily nejrůznějšími kampaněmi. Ať už svátek zamilovaných oslavujete, nebo zarputile bojkotujete, před e-maily není úniku. Jejich rozesílka se ale určitě může vyplatit. Stačí jen vědět, jak valentýnskou nabídku sestavit. Tady je pár našich tipů.
Jak do e-mailingu zahrnout pobídkový marketing pro vyšší konverze
Pobídky motivují zákazníky k nějaké akci, ideálně k provedení nákupu. Automatické e-mailové kampaně obchodníkům usnadňují práci. Spojením těchto dvou faktorů vznikne účinná marketingová strategie. Otázka zní: Jak na automatické kampaně, které lidem doručí pobídku?
Nový rok jako šance pro povýšení vašeho e-mailingu. Využijte ji dobře
Konec starého a začátek nového roku je časem bilancování, předsevzetí a plánů. A to nejen v osobním, ale i v profesním životě. Využijte toto rozpoložení také ve svém e-mailovém marketingu. Poradíme vám, co zhodnotit a na co se zaměřit. Aby váš e-mailový rok 2022 stál za to.
Jak napsat cold e-mail, který vaši cílovku zahřeje
I v oblíbené dětské hře „Samá voda“ zkoušíte z ničeho nic zasáhnout cíl na první dobrou, což se většinou nesetká s okamžitým úspěchem, ale postupně přihořívá a přihořívá, až konečně uslyšíte ono vytoužené „hoří“. A podobně vztah chladu a tepla funguje i v marketingu. Podívejte se, co jsou cold e-maily, proč byste je měli zapojit do svých promo aktivit a jak je pojmout, aby byly co nejúčinnější.
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.
Témata
O projektu
Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!