první nezávislý
Blog o e-mail marketingu
To nejlepší na váš e-mail
Přihlaste se k odběru postupů, návodů, případových studií a novinek, jak dělat efektivní e-mail marketing. Jsme tajnou zbraní každého markeťáka.
Nejnovější články
Naučte se pracovat s CTA v e-mailingu
CTA, call to action, výzva k akci. Všechny tři pojmy znamenají totéž a jejich cílem je upoutat pozornost čtenáře vašeho e-mailu a přimět ho, aby se proklikl přesně tam, kam potřebujete.
Díky A/B testování bude mít každý váš další e-mail lepší výsledky
V jaký čas reagují vaši odběratelé na e-maily nejlépe? Vyhovuje jim více textu, nebo obrázků? Jakou výzvu k akci zvolit, aby byla co nejefektivnější? Při odesílání svých e-mailových kampaní si kladete spoustu otázek, na které zdánlivě nemáte odpovědi.
Preheader a nejčastější chyby, které snižují otevíranost vašich e-mailů
O předmětech e-mailů a jejich významu už jste asi slyšeli mnohé. Ale co takový preheader? Tomu už takový význam nepřikládáme. Přitom není o nic méně důležitý.
Valná většina firem personalizaci dosud ignoruje – a o hodně přichází. Buďte napřed
Pokud zákazníkovi, který u vás utratil téměř celou výplatu, pošlete následující den e-mail s ohromujícím výprodejem, s největší pravděpodobností o něj přijdete. V čem je chyba?
Moc transakčních e-mailů a jak na ně, aby byly efektivní
Transakční e-mail rovná se automatická zpráva, která se sama odešle adresátovi ve chvíli, kdy udělá požadovanou akci na vašem webu nebo v nějaké aplikaci. Potřebujete potvrzovat objednávky, oznamovat odeslání zboží nebo jiné údaje zákazníkům či klientům?
Emoji v e-mailingu: zlo, nebo dobrý marketingový tah?
Milované, nenáviděné, infantilní. Emoji neboli smajlíci v textu evokují různé pocity. Vysmátí, ale i nešťastní smajlíci jsou v dnešní době běžně využívanou součástí konverzace mezi lidmi, a to hlavně na sociálních sítích nebo při posílání zpráv prostřednictvím mobilního telefonu.
E-book: Jak uspět při e-mail marketingu
Stáhněte si zdarma knihu, která vás naučí, jak zapojit e-mailing do vašeho marketingu.
Témata
O projektu
Nezávislý portál o e-mail marketingu pro všechny, kdo se zajímají o e-mailing. Rady a inspiraci tu najdou začínající markeťáci i ostřílení odborníci na newslettery. Pomůžeme vybrat vhodný nástroj a vytvořit e-mail, který neskončí ve spamu!